سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۳۳۳
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۱

فکرشهر: رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: هرگونه افزایش قیمت کالا به بهانه بالارفتن نرخ ارز غیر قانونی بوده و با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، نصرالله کشاورز بیان کرد: طبق اعلام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی، افزایش قیمت کالا به بهانه افزایش نرخ ارز غیرقانونی است.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط پیش‌آمده و بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌های اجرایی ذیربط، مقرر شد رصد و پایش بازار به صورت تخصصی و با تشکیل تیم مشترک بازرسی با حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان تعزیرات حکومتی، اماکن نیروی انتظامی، بهداشت و اتاق اصناف به صورت مستمر انجام شود.

رییس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان افزود: حین بازرسی در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی و تقلب، تخلف مذکور ثبت و پس از تشکیل پرونده برای صدور رای به تعزیرات حکومتی ارجاع می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به نقش موثر مردم در کاهش تخلفات صنفی، سامانه دریافت شکایات (تلفن 124)، آماده دریافت گزارشات مردمی در تمام ساعات شبانه روز است و همکاران بازرسی سازمان پس از دریافت شکوائیه مردم در اسرع وقت نسبت به رسیدگی به آن اقدام خواهند کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر