جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۳۵۷
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۱

 فکرشهر: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با بیان اینکه تضمین قوی و محکمی برای اجرای تعهدات طرف اروپایی وجود ندارد گفت: تا زمانی که اروپا از برجام خارج نشده و یا به تعهدات خود پایبند باشد ایران باید باقی بماند.

به گزارش فکرشهر، محمدباقر سعادت در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه تضمین خیلی قوی و محکمی برای اعتماد به اتحادیه اروپا در باقی‌ماندن در برجام وجود ندارد اظهار داشت: همه چیز به مذاکرات پیش‌روی ایران با اروپا بستگی دارد چراکه نتیجه آن می‌تواند در تصمیم‌گیری ایران اثرگذار باشد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا اروپا در برجام است باید ایران باشد افزود: نتیجه تضمین همکاری اروپا در برجام، پس از مذاکره و نتیجه آن مشخص می‌شود و اکنون تیم هسته‌ای ایران وارد مذاکره شده و اگر کشورهای اروپایی تضمین دادند می‌توان برجام را ادامه داد.

سعادت با بیان اینکه چین و روسیه به تعهدات خود پایبند هستند گفت: باقی ماندن ایران در برجام به نتیجه مذاکره بستگی دارد اگر طرف مقابل بد عهدی کرد باید در برابر آنها ایستاد در غیر این صورت باید ادامه کار انجام داد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با بیان اینکه تضمین قوی و محکمی برای اجرای تعهدات طرف اروپایی وجود ندارد گفت: تا زمانی که اروپا از برجام خارج نشده و به تعهدات خود پایبند باشد ایران باید در برجام  باقی بماند و این در حالی است که رویکرد جمهوری اسلامی ایران در برجام به نتیجه مذاکرات با اروپایی‌ها بستگی دارد.

وی، با بیان اینکه خروج  ایران از برجام بستگی به تعهدپذیری کشورهای اروپایی است گفت: اگر پنج کشور عضو برجام به تعهدات خود در قبال این قرارداد پایبند باشند ما هم به همکاری با آنها ادامه می‌دهیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس با تاکید بر حفظ اقتدار و صلابت ایران در موضوع برجام تصریح کرد:در مذاکرات پیش‌رو اگر  منافع ملی ایران خدشه‌‌دار، مورد تهدید و یا شکننده شد تیم هسته‌ای ایران ریسک نمی‌کند و همه چیز بستگی به تصمیم  مذاکره دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر