شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۳۶۰
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۷

فکرشهر: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر گفت: طرح پایش شناگاه‌های بوشهر در اجرای طرح سالم‌سازی دریا در بوشهر اجرا شد.

به گزارش فکرشهر از صدا و سیما، محمود مقیمی در نشست کارگروه تخصصی مخاطرات زیست محیطی شهرستان بوشهر بیان کرد: این طرح با پایش شناگاه‌ها توسط اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر، مرکز بهداشت شهرستان بوشهر و شهرداری آغاز و کار پرچم‌گذاری نیز عملیاتی شد.

وی افزود: طرح پرچم‌گذاری شناگاه‌های شهرستان بوشهر با هدف آشنایی مردم با وضعیت این مراکز تفریحی از چند سال گذشته برنامه‌ریزی و عملیات اجرای پرچم‌گذاری از شناگاه‌ها نیز از سال قبل آغاز شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر تصریح کرد: در این طرح با توجه به دستورالعمل ارسالی از سازمان، دو رنگ برای شناگاه‌ها در نظر گرفته شد که بر این اساس پرچم آبی برای شناگاه فاقد آلودگی و سالم  و پرچم زرد احتمال خطر آلودگی و شناگاه تعطیل به معنای آلودگی محرز و شدید تعیین شد.

وی ادامه داد: این طرح با پایش شناگاه‌ها توسط اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر، مرکز بهداشت شهرستان بوشهر و شهرداری آغاز و کار پرچم گذاری نیز عملیاتی شد و امسال نیز با قوت و وسعت بیشتری ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر