شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۳۶۱
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۴

فکرشهر: سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان از راه اندازی واحد استروک برای درمان سکته مغزی در این بیمارستان برای خدمات رسانی به بیماران خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، نظر غلامی اظهار داشت: تلاش مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اجرای طرح تحول سلامت، افزایش خدمت رسانی به بیماران از لحاظ کمی و کیفی بوده است.

وی افزود: با اجرای طرح تحول سلامت، روند خدمت رسانی به مردم، مطلوب تر و بار سنگین هزینه های درمان تا حدود زیادی از دوش مردم برداشته شده است.

غلامی بیان داشت: در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت، علاوه بر کم شدن هزینه های درمان، در زمینه تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در ماه گذشته شاهد راه اندازی دستگاه اکوکاردیوگرافی سونو سایت در بیمارستان شهید گنجی برازجان بودیم که روند خدمت رسانی به بیماران قلبی و عروقی را بهتر می کند.

سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان از راه اندازی واحد استروک(درمان سکته مغزی) در این بیمارستان خبر داد و اظهار داشت: این واحد  در راستای دستورالعمل مقام عالی وزارت بهداشت و درجهت درمان به موقع و کاهش آسیب‌های ناشی از سکته مغزی راه اندازی شده و در بخش اورژانس بزرگسالان بیمارستان فعال شد.

وی افزود: آموزش‌های لازم برای همکاران اورژانس و کلیه پرسنل درگیر این طرح برگزار شده و آمادگی لازم برای اجرای این طرح وجود دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر