پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۳۹۰
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۹

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر گفت: از 10 مجتمع پرورش میگو در استان بوشهر 3 مجتمع دارای مشکلاتی در حوزه برق‌رسانی هستند که برای رفع این مشکلات اقدامات لازم انجام می‌شود.

به گزارش فکرشهر از صدا و سیما، سعید زرین‌فر در نشست کمیته توسعه شیلات و آبزی‌پروری استان بوشهر با بیان اینکه این استان قطب پرورش آبزیان به‌ویژه میگو در کشور است افزود: طرح‌های پرورش آبزیان در استان بوشهر حمایت می‌شوند و حل مشکلات فعالان این بخش در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به افزایش سطح اراضی میگو در استان افزود: زیرساخت‌های آبزی‌پروری با تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی توسعه یافته و امسال وضعیت و شرایط برای پرورش ماهی و میگو در استان بوشهر نسبت به پارسال بهبود یافته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با تاکید بر توجه به اصلاح  شبکه برق‌رسانی در مجمتع‌های پرورش میگو بیان کرد: از 10مجتمع پرورش میگو در استان بوشهر 3 مجمتع دارای مشکلاتی در حوزه برق‌رسانی هستند که برای رفع این مشکلات اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی بر لزوم بیمه اراضی پرورش میگو نیز اشاره و اضافه کرد: برای جلوگیری از خسارت پرورش دهندگان میگو در زمان وقوع بحران، بیماری و حوادث غیرمترقیه، بیمه اراضی پرورش میگو مورد تاکید است.

زرین‌فر تصریح کرد: با توجه به بهبود شرایط، پیش‌بینی می‌شود امسال تولید ماهی و میگوی پرورشی در استان افزایش یافته و  زمینه توسعه صادرات فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر