سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۳۹۱
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱

فکرشهر: فرماندار شهرستان دشتی گفت: برخی از مدیران و کارشناسان ادارات مردم را دلسرد می‌کنند در حالی که این نوع برخوردار درست نیست و در صورت مشاهده با افراد خاطی برخورد می‌کنیم.

به گزارش فکرشهر از فارس، عبدالله نادری در سومین جلسه شورای اداری شهرستان دشتی ضمن تبریک سوم خرداد سال‌روز فتح خرمشهر، اظهار داشت: خرمشهر نماد پیروزی رزمندگان اسلام در تاریخ کشور و سوم خرداد برگی زرین و به‌ یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

وی با بیان این‌ که تاریخ پر افتخار ایران اسلامی مملو از رویدادهایی مهم است، افزود: یکی از عواملی که باعث آزادسازی خرمشهر در عملیات شگفت‌انگیز بیت‌المقدس شد نقش حضرت امام (ره) بوده است.

فرماندار شهرستان دشتی وحدت، انسجام، اتحاد و هم‌دلی بین نیروهای مسلح ارتش، سپاه و بسیج را دومین عامل فتح خرمشهر عنوان کرد و گفت: تغییر نگرش در اداره جنگ با حضور جدی مردم در میدان نبرد علیه دشمن، سومین عامل آزادسازی خرمشهر بود که در تاریخ برای همیشه ماندگار شد.

نادری تأکید کرد: یکی از اهداف مهم دشمن تفرقه‌افکنی بین مسلمانان و به‌ویژه ملت بزرگ ایران اسلامی است که باید در این فضا وحدت، اتحاد و همدلی خود را حفظ و بیشتر از گذشته هوشیار باشیم تا بتوانیم در تداوم انقلاب اسلامی و عبور از گذرگاه‌های خطیر تاریخی برای دست‌یابی به اهداف و آرمان‌های بلند نظام و پیشرفت و تعالی کشور گام برداریم.

وی ضمن تأکید بر تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان آزادسازی فتح خرمشهر بیان کرد: خون‌های زیادی به‌پای این نظام و انقلاب اسلامی ریخته شده است، خانواده شهدا چراغ هدایت مدیران هستند بر خود واجب می‌دانیم که هر چه در توان داریم نسبت به خانواده‌های ایثارگران دریغ نکنیم.

فرماندار دشتی به یکم خرداد روز بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف اشاره و یادآور شد: استفاده مؤثر و مطلوب از زمان، امکانات، سرمایه، فرصت‌ها و نیروی انسانی باعث بهره‌وری، توسعه پایدار، رشد اقتصادی و اجتماعی در جامعه می‌شود.

وی زمان را نوعی بهره‌وری عنوان کرد و ادامه داد: هدف از بهره‌وری کاهش هزینه‌ها، افزایش تولید، کیفیت کالاها، استفاده بهینه از فرصت‌ها و زمان است که باید از کمترین امکانات بیشتری بهره را ببریم و این دور از دسترس نیست.

نادری یادآور شد: رویکرد برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و بیکاری، اقدام و عمل در راستای تحقق تولید و حمایت از کالاهای داخلی است.

وی گفت: مشارکت‌های مردمی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیران منطقه و سایر ادارات جهت رفع مشکلات نیازمندان و ایجاد بسترهای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی امری ضروری است.

نادری با بیان این که در مصرف آب و برق نیاز است صرفه‌جویی کنیم، افزود: با واردکردن یک حلقه چاه در مدار مشکل آب کاکی و یکی از محلات شهر خورموج برطرف می‌شود.

فرماندار دشتی ضمن تأکید بر اصلاح شبکه‌های آب روستایی در بخش کاکی افزود: هر جا مشکلی وجود داشته باشد ائمه جمعه خورموج و کاکی به مسؤولین کمک می‌کنند و باید از کمک آن‌ها استفاده کنیم.

نادری با بیان این که تکریم ارباب‌رجوع به‌ عنوان یک اصل راهبردی در نظام جمهوری اسلامی دارای جایگاه ویژه‌ای است، بیان کرد: با توجه به تأکیدات ویژه وزیر کشور، ارتقاء و افزایش میزان رضایتمندی مردم از پاسخگویی در ادارات، در سال جاری، جدی‌تر از گذشته دنبال می‌شود و نظارت محسوس و نامحسوس از ادارات در دستور کار قرار دارد.

 وی با اعلام این که مدیران و کارکنان ادارات و نهادها حفظ حقوق شهروندی را اولویت خود قرار دهند، ادامه داد: برخی از مدیران و کارشناسان ادارات مردم را دلسرد می‌کنند در حالی که این نوع برخوردار درست نیست و در صورت مشاهده با افراد خاطی برخورد می‌کنیم.

فرماندار شهرستان دشتی با بیان این‌که ماه رمضان تنها گرفتن روزه نیست، گفت: مدیران سعی کنند گره‌ای از مشکلات مستمندان و محرومین جامعه باز کنند که خدمت به محرومین و نیازمندان بزرگ‌ترین عبادت است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر