جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۴۰۹
پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۷

فکرشهر: مدیرکل جذب سرمایه گذاری استانداری بوشهر گفت: دو گروه از سرمایه‌گذاران آلمانی و ایرانی از توانمندی‌های اقتصادی استان بازدید کردند.

به گزارش فکرشهر از صدا و سیما، امان الله شجاعی در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید دو گروه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی از استان بوشهر بیان کرد: گروه اول شامل سه نفر از سرمایه‌گذاران ایرانی – آلمانی و ایرانی بود که برای بررسی وضعیت منطقه ویژه اقتصادی استان بوشهر وارد بندر بوشهر شدند.

وی افزود: این سرمايه‌گذاران که از طرف  شركت ویتوب(vitoB) آلمان وارد استان بوشهر شده بودند، تصمیم دارند که در صورت اقتصادی بودن تولید در ایران، برای تولید ماشین‌های برقی سرمایه‌گذاری کنند.

مدیرکل جذب سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر با بیان اینکه این سرمایه‌گذاران پیش‌ازاین از پنج منطقه ویژه دیگر در کشور بازدید کرده‌اند تصریح کرد: با توجه به نزدیکی منطقه ویژه استان بوشهر به خلیج‌فارس و ارتباط با آب‌های آزاد، نزدیکی به چند کشور حوزه خلیج‌فارس و امکان صادرات تولیداتشان به سایر نقاط جهان از طریق دریا، احتمال دارد سرمایه گذاران مذکور بوشهر را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنند.

وی عنوان کرد: این گروه سرمایه‌گذاری در آینده نزدیک نظر نهایی خود را در زمینه سرمایه‌گذاری در استان بوشهر اعلام خواهند کرد و در صورتی که این استان برای سرمایه گذاری انتخاب شود، خودروهاى برقى ٢نفره، ٤نفره، ٦ نفره وهايس٧ نفره را تولید خواهند کرد.

شجاعی ادامه داد: گروه دوم شامل چهار نفر از سرمايه‌گذاران داخلى است که به‌منظور بررسی‌ لازم برای سفارش ساخت سه کشتی بزرگ صیادی، از کشتی‌سازی ناخدای جزیره در بوشهر بازدید کردند.

وی تصریح کرد: این سرمایه‌گذاران پس از بررسی مدارک کشتی‌های تولید شده و توضیحات مدیران این شرکت، تصمیم گرفتند تا پس از بررسی کامل همه جوانب، در صورت توافق در قیمت و مدت زمان تولید، قرارداد خرید امضا کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر