پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۴۱۰
پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۹

فکرشهر: با حکم آیت‌الله جنتی، آست‌الله صفایی‌بوشهری به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان بوشهر منصوب شد.

به گزارش فکرشهر از فارس، با حکم آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان، آیت‌الله غلامعلی‌ صفایی‌بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان بوشهر منصوب شد.

در این حکم، آمده است:

ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محدود به ایام خاص نبوده، مستثنی و متفاوت از فعالیت متعارف و همه ساله ستاد برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی، با نگاه به چهار دهه حیات و بالندگی انقلاب اسلامی و با شعار «افتخار به گذشته- امید به آینده» می‌باشد.

در قسمتی دیگر از این حکم آمده است : نظر به ضرورت و اهمیت خاص بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مقطع حساس و سرنوشت‌ساز کنونی با تبیین مستدل، باورپذیر و منطقی کارآمدی نظام دینی – دست‌آوردهای بی‌بدیل نظام مقدس اسلامی بر آمده از نهضت الهی احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) حضرت امام خمینی (ره) که مستلزم برنامه ریزی جامع، فراگیر و بهره حداکثری از تمامی ظرفیت‌ها و هم‌افزایی نهادها و ارگان‌ها، شخصیت‌های حوزوی- دانشگاهی و تشکل های مردمی است.

با عنایت به رسالت خطیر حضرت عالی در جایگاه رفیع نمایندگی ولی فقیه در استان و امامت جمعه، لطفا شورایی با عنوان «شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان» به ریاست شخص آن جناب و عضویت مدیران محترم دیگر ارگان‌ها و نهادهای عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تشکیل و تدابیر لازم مرتبط با موضوع از طریق بومی‌سازی اهداف، راهبردها و خط‌ و مشی‌های شورا و ستاد مرکزی را مبذول فرمایید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر