سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
مدیرکل هواشناسی خبر داد:
فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر هفته با استقرار تدریجی یک الگوی تابستانه بر جو استان و وزش جریانات جنوب شرقی دمای هوا به تدریج افزایش می‌یابد...
کد خبر: ۴۳۴۱۱
پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۸

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر هفته با استقرار تدریجی یک الگوی تابستانه بر جو استان و وزش جریانات جنوب شرقی دمای هوا به تدریج افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر، نادر شفیع‌خدایی اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده آرامش نسبی جوی و دریایی استان طی ۲۴ ساعت آینده است.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود که از اواخر هفته با استقرار تدریجی یک الگوی تابستانه بر جو استان و وزش جریانات جنوب شرقی دمای هوا به تدریج افزایش یابد و روند افزایش دمای هوا تا روز دوشنبه آینده ادامه خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با پیش بینی ۲۴ ساعته وضعیت جوی استان به مهر گفت: در ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری در برخی نقاط همراه با غبار محلی و گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد متغیر غالباً جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۴ کیلومتر بر ساعت و از شب غالباً شمال شرقی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

شفیع‌خدایی بیان کرد: همچنین در این مدت ارتفاع موج دریا بین ۳۰ تا ۶۰ سانتیمتر خواهد بود که در طول روز گاهی تا ۹۰ سانتیمتر نیز می‌رسد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر افزود: فردا زمان مد اول دریا ساعت پنج و ۱۴ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۹ و ۴۹ دقیقه، مد دوم ساعت ۱۵ و ۴۷ دقیقه و جزر دوم دریا ساعت ۲۲ و ۵۷ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر