جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۴۱۴
پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۶

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: تاکنون گزارشی از تخلف مالی در شهرداری دریافت نکرده‌ام اما آماده دریافت گزارش برای پیگیری موضوع هستیم.

به گزارش فکرشهر، ابوذر دهدار اظهار داشت: با توجه به این که یکی از وظایف قانونی شورای شهر، اعمال نظارت قانونی بر عملکرد شهرداری و سازمان‌های تابعه است، سعی شده که به بهترین نحو ممکن این نوع نظارت انجام شود.

وی به فارس گفت: از آنجا که وکیل مردم در شورای شهر برای صیانت از حقوق آنها هستیم، خود را موظف می‌دانیم که با یک عملکرد بهینه اجازه ندهیم هر گونه تخلف و سوء استفاده از موقعیت و شغل افراد در شهرداری بندر بوشهر و سازمان‌های تابعه ایجاد شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به سخنان یکی از اعضاء شورای اسلامی بوشهر در خصوص وجود یک تخلف مالی در یکی از معاونت‌های شهرداری بوشهر، عنوان کرد: طبیعی است که نسبت به هر نوع گزارشی که سبب تضییع حقوق بیت‌المال و مردم می‌شود، حساس هستیم و هم به لحاظ شرعی و هم در حوزه قانونی موظف به رسیدگی هستیم.

دهدار با اعلام این که رئیس شورای شهر موظف به پیگیری این نوع تخلفات احتمالی در مجموعه شهرداری است، اظهار داشت: در صورتی که رئیس کمیسیون برنامه و حقوقی شورای شهر بوشهر مستنداتی در اختبار دارد که نشان از یک تخلف مالی در زیرمجموعه شهرداری بوشهر است، آماده دریافت این گزارش برای پیگیری موضوع هستیم.

وی با اعلام این که تاکنون گزارشی از تخلف مالی در شهرداری دریافت نکرده است، گفت: هر چند اعضاء شورای اسلامی شهر بوشهر معتمد و وکیل مردم هستند اما به همان میزان نیز مردم بر روی آنها حساس بوده و انتظار دارند که ضمن پیگری مطالباتشان از شهرداری و مجموعه مدیریت خدمات شهری، اجازه ندهند که هر فردی تحت هر عنوان از موقعیت خود سوء استفاده کرده و حقوق آنها را در شهرداری پایمال کند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر