سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ وزیر نیرو در بازدید از سد دالکی:
فکرشهر - اسماء بوستانی: صبح امروز با پیگیری های سعادت، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، وزیر نیرو به استان بوشهر سفر کرده و از پروژه سد دالکی بازدید به عمل آورد...
کد خبر: ۴۳۴۲۸
پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۲

فکرشهر - اسماء بوستانی: صبح امروز با پیگیری های سعادت، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، وزیر نیرو به استان بوشهر سفر کرده و از پروژه سد دالکی بازدید به عمل آورد.

به گزارش فکرشهر، وزیر نیرو در بازدید از پروژه سد و نیروگاه دالکی گفت: خدمت در عرصه آب توفیق بزرگی است اما بزرگتر و مهمتر از کار سد دالکی، اصلاح شیوه مصرف آب است.

رضا اردکانیان با تاکید بر اصلاح شیوه های مصرفی آب افزود: همه مدیران باید در اصلاح شیوه آبیاری با کشاورزان همکاری های لازم را داشته باشند.

اردکانیان اعتبار اولیه سد دالکی را 340 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: امید است قسمتی از تاخیرات روند پروژه جبران شود، چرا که  این سد در حفظ نخیلات منطقه بسیار ارزشمند خواهد بود و امیدواریم که با پیگیری های نماینده مجلس، فرماندار دشتستان و مسئولین مربوطه، مردم و کشاورزان به زودی از برکات این سد بهره مند شوند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، ضمن تشکر از وزیر سابق نیرو و حضور نمایندگان سایر شهرستان ها در این بازدید گفت: مدتهاست که پروژه عملیاتی سد دالکی شروع شده اما متاسفانه هیچ گونه پیشرفت فیزیکی نداشته است، ولی با تغییر پیمانکار و شروع به کار قرارگاه خاتم الانبیاء، این سد پیشرفت خوبی داشته است.

محمدباقر سعادت افزود: حداقل 6 هزار باغدار و حدود  30 هزار نفر به صورت مستقیم از این سد انتفاع می برند که اگر بر اساس جدول زمان بندی به نتیجه برسیم، تاثیرات مثبتی خواهد داشت و اگر وقفه ای در این راستا صورت گیرد زندگی 30 هزار نفر و میلیون ها نخل تباه خواهد شد.

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر