چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۴۳۶
شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۹

فکرشهر: نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کیفیت بسیار بد آب شرب در شهرستان های جنوبی استان بوشهر از مواردی است که به شدت سلامت مردم را تهدید می‌کند و لازم است برای تأمین آب شرب سالم و بهداشتی اقدامات فوری انجام شود.

به گزارش فکرشهر، سکینه الماسی، با اشاره به مشکلات کمبود آب در جنوب استان بوشهر اظهار داشت: بحران کمبود آب، بحرانی سخت و جدی پیش روی کشور است و به علت بارش‌های نامناسب سال آبی گذشته، تأثیرات خود را از هم اکنون نشان داده است.

وی با اعلام این که با افزایش شدت گرما، موکلانم در جنوب استان بوشهر دچار مشکل در تأمین آب شرب می‌شوند، به فارس گفت: هم اکنون به دلیل چالش‌های آبی بسیاری از روستاها و برخی شهرها با جیره‌بندی آب در تمام سال مواجه هستند و در هر چند روز فقط یک یا دو ساعت از نعمت آب بهره‌مندند.

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر تصریح کرد: لازم است برای جلوگیری از حادترشدن موضوع، اعتبارات ویژه‌ای از سوی وزارت نیرو برای تأمین آب پایدار و بهبود خطوط انتقال آب‌رسانی به جنوب استان بوشهر اختصاص یابد.

الماسی در خصوص گزارش خبرگزاری فارس در مورد سرطان‌زابودن آب جم اظهار داشت: کیفیت بسیار بد آب شرب در شهرستان های جنوبی استان بوشهر از مواردی است که به شدت سلامت مردم را تهدید می کند و لازم است برای تأمین آب شرب سالم و بهداشتی اقدامات فوری انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر