پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۴۵۳
شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۳

فکرشهر: رئیس پلیس بوشهر گفت: با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر با عملیات منسجم وهماهنگ ۲ محموله مواد مخدر به وزن ۲.۱ تن در جنوب استان کشف شد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار خلیل واعظی، مبارزه  مستمر با سوداگران مرگ را در اولویت برنامه‌های  پلیس دانست و  اظهار داشت:  با توجه به اینکه مسیر حمل مواد مخدر از خشکی به دریا کشانده شده تمام نقاط استان بوشهر تحت رصد عملیاتی و اشراف اطلاعاتی پلیس قرار دارد.

وی با تاکید بر برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر افزود: سوداگران مرگ در استان بوشهر، مسیر انتقال مواد مخدر از خشکی را به سمت دریا کشانده‌اند که در این راستا برنامه‌های لازم تدوین و اجرایی شده است.

رئیس پلیس استان بوشهر از کشف 1.4 تن تریاک در بندر دیر خبرداد و بیان کرد: در یک عملیات پلیسی هماهنگ با رصد شبانه‌روزی فعالیت سوداگران مرگ، 1.4 تن تریاک در بندر دیر کشف شد.

سردار واعظی با بیان اینکه محموله 1.4 تنی ظهر امروز در بندر  دیر کشف شد گفت:  قاچاقچیان که قصد داشتند 1.4 تن تریاک  را از راه دریا به خشکی منتقل  کنند با عملیات منسجم وهماهنگ پلیس شهرستان دیر متلاشی شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه این عملیات  با مشارکت پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان انجام شد افزود: در پی متلاشی شدن این باند 1.4 تنی تریاک در دیر ضمن دستگیری سه نفر متهم  یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

وی اشاره به کشف دومین محموله بزرگ مواد مخدر در استان بوشهر خاطرنشان کرد: دومین محموله مواد مخدر به وزن 700 کیلوگرم در جنوب استان بوشهر در 48 ساعت گذشته کشف شد که در مجموع در دو روز گذشته 2.1 تن مواد مخدر در جنوب استان کشف شده است.

رئیس پلیس استان بوشهر از کشف بیش از 3.2 تن مواد مخدر خبرداد و بیان کرد: از ابتدای امسال  تاکنون با متلاشی شدن باندهای سوداگران مرگ افزون بر 3.2  تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر