شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۴۵۵
شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۸

فکرشهر: مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: طرح فاضلاب بوشهر دارای پیشرفت قابل توجهی است که برای تکمیل آن به ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، حمیدرضا جانباز در نشست بررسی مشکلات حوزه آب و برق شهرستان‌های بوشهر و گناوه و دیلم با اشاره به تامین آب آشامیدنی استان بوشهر از شیرین‌سازی آب دریا اظهار داشت: اکنون دو طرح آب شیرین‌کن بوشهر و کنگان با ظرفیت روزانه 20 هزار مترمکعب در مدار تولید است و طرح 35 هزار متر مکعبی بوشهر نیز به زودی اجرایی می‌شود.

وی، از اجرای طرح آب‌شیرین‌کن سیراف به جم خبرداد و بیان کرد: این پروژه با ظرفیت 28 هزار متر مکعب در شبانه روز در حال اجراء است که 5 هزار متر مکعب دیگر به این ظرفیت افزوده می‌شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اجرای طرح آب‌شیرین‌کن نوار ساحلی  تنگستان گفت: این پروژه دارای ظرفیت 7 هزار و 500 مکتر مکعب است که به زودی عملیاتی می‌شود.

جانباز با بیان اینکه طرح آب‌شیرین‌کن در بوشهر با تاخیر اجرایی شد افزود: تلاش می‌شود مشکلات گذشته در اجرای طرح آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر جبران شود.

وی، از اجرای نوسازی شبکه آبرسانی بوشهر خبرداد و افزود: با مشارکت سرمایه‌گذاری خارجی طرح نوسازی شبکه آبرسانی بوشهر به زودی اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اجرای طرح فاضلاب در سه شهر بوشهر، گناوه و دیلم افزود: طرح فاضلاب بوشهر دارای پیشرفت قابل توجهی است که برای تکمیل آن به 330 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

جانباز افزود: پروژه فاضلاب گناوه نیز سال گذشته سه میلیارد تومان برای ادامه آن تخصیص یافت که برای تکمیل آن به 100 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

وی، با اشاره به  بلاتکلیفی پساب فاضلاب بوشهر خاطر نشان کرد: از زمان وارد  مدار شدن طرح فاضلاب بوشهر 200 میلیون متر مکعب پساب فاضلاب تولید شده که استفاده از آن در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی، معادن و فضای سبز بلاتکیف مانده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر