جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ پنجمین سال «فرماندار خندان» در دشتستان (4)
فکرشهر: ارسلان زارع، دکترای مدیریت اقتصاد با دو فوق لیسانس حقوق خصوصی و مدیریت دولتی و با پیش زمینه سیاسی «اصلاحات»، سوم اسفندماه سال 1392 به عنوان نخستین فرماندار دولت یازدهم ـ تدبیر و امید ـ در استان بوشهر، در بزرگ ترین شهرستان این استان، معرفی شد تا پس از فرمانداران ضعیف دولت های نهم و دهم، مردم دشتستان به بهبود امور و اصلاح وضعیت، امیدوار شوند. «فکرشهر» در فروردین ماه 93 و تنها یک ماه پس از معرفی زارع در سمت فرمانداری دشتستان، ضمن گرفتن برخی نظرات صاحب نظران و فرهیختگان، با خود او نیز به گفت و گو نشست تا از برنامه ها، قول ها و وعده های وی و دولت متبوعش، مردم دشتستان را نیز مطلع کند. در همین راستا، گفت و گو و نظرخواهی در سال 94، 95 و 96 نیز تکرار شد تا هر سال، عملکرد ارسلان زارع در دشتستان، رصد شده باشد. زارع که در دشتستان، به «فرماندار همیشه خندان» معروف است، معتقد است: «یک دوره مدیریتی کامل و خوب برای یک فرماندار در هر شهرستانی، حداقل ۳ و حداکثر ۵ سال است». وی که این را در گفت و گوی مفصل سال قبل خود با «فکرشهر» نیز تاکید کرده است، با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال 96 و در حالی که دولت یازدهم، جای خود را به دولت دوازدهم داد و تقریبا همه فرمانداران استان بوشهر نیز جابجا شده یا تغییر کردند، در دشتستان پایدار ماند تا به پنجمین سال حضورش در این شهرستان برسد، حضوری که به نظر می رسد حداقل تا هفته دولت سال 97، ادامه داشته باشد. امسال نیز، «فکرشهر» طبق روال سال های قبل و برای بررسی عملکرد فرماندار دشتستان و رصد فعالیت های وی، به سراغ برخی از فعالین اجتماعی و سیاسی و صاحب نظران شهرستان رفت و از آن ها پرسید: «عملکرد 4 ساله فرماندار دشتستان را چگونه ارزیابی می کنید؟»؛ با ذکر این نکته که امسال، به دلیل ورود به پنجمین سال فرمانداری زارع در دشتستان و رسیدن به روزهای پایانی عمر مفید مدیریت وی در این شهرستان ـ طبق گفته خود زارع ـ گفت و گو با فرماندار انجام نشد و تنها عملکرد 4 ساله مورد بررسی برخی صاحب نظران قرار گرفت.
کد خبر: ۴۳۵۶۱
چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۳

فکرشهر ـ فاطمه برازجانی*: با سلام و درود بر خوانندگان خوش قریحه دشتستانی و سپاس فراوان از نشریه وزین فکرشهر که با انعکاس نظرات شهروندان، انشاء اله مستوجب خدمت رسانی بهتر مسئولین گردد.

 اینجانب در خصوص عملکرد چهار ساله دکتر زارع، فرماندار محترم،بر آن شدم در حوزه‌هایی اظهار نظر نمایم که خود اندکی نسبت به آن اشراف داشته باشم؛ بنابراین به بررسی عملکرد مشار الیه در حوزه آموزش و پرورش می پردازم.

 به نظر این جانب، آقای دکتر زارع با حمایت‌های معنوی و مادی و تخصیص بودجه، تعمیر و تجهیز مدارس و هماهنگ با مدیریت محترم آموزش و پرورش، موجب ارتقای سطح علمی و فرهنگی شده و با ایجاد فضای انگیزشی کادر آموزشی، دلگرمی نخبگان را فراهم آورده است. تحقق این مهم در کسب رتبه های برتر آموزش و پرورش در کنکور سراسری و مسابقات علمی و المپیاد و همایش های علمی مشهود است.

 همچنین در زمان تصدی ایشان، سمن ها (ان جی اوها) تشکیل و فعال گردید و با وجود اختلاف سلیقه و عقیده، به بیان خواسته‌های تشکیلاتی خود پرداختند؛ این سمن ها با برگزاری گردهمایی های متعدد و با فعالیت های فرهنگی و اجتماعی، به خدمت هرچه موثرتر به همشهریان خود پرداختند و با بزرگداشت های مقام شامخ چهره ماندگار و فرهیختگان سبب قوت قلب این قشر گردیدند و آنچه موجب مسرت بیشتر است، این است که جناب فرماندار، خود عامل به عمل بود و در تمام بزرگداشت ها و همایش ها حضور فعال داشته اند.

 لازم به ذکر است که دشتستان بزرگ، چنانچه از نامش پیداست، لایق مسئولین حاذق و دلسوزی است که هماره خدمت به مردم سرلوحه فعلشان و نه فقط قولشان باشد.

*فعال سیاسی
 

نظرات بینندگان
بزازجانی
|
-
|
چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
اینکه شد همش تعریف و تمجید همه چی رو گل و بلبل کردید . فکر میکنم از درد رنج مردم و بی مسئولیتی مسئولین بی اطلاعید کسب رتبه برتر دز دانشگاه و المپیاد ربطی به رییس آموزش و پرورش و فرماندار ندارد اون متوجه تلاش دلسوزانه معلمان و پیگیری و هزینه کرد اولیاست

 
حقیت را باید گفت
|
-
|
پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
حقیت را باید گفت فقط یک نمونه ساده: بر آن شدم در حوزه‌هایی اظهار نظر نمایم که خود اندکی نسبت به آن اشراف داشته باشم در تمام بزرگداشت ها و همایش ها حضور فعال داشته اند در پیاده روی فرهنگیان بازنشسته چطور؟ ن.
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر