جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۶۶۱
شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۰

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: با توجه به برگزاری نخستین دوره آمورشی "پرورش زالو "در شهرستان گناوه، این دوره‌ها می‌تواند نقطه عطفی برای گسترش اشتغال‌زایی شود.

به گزارش فکرشهر از فارس، سید علی پاک‌نژاد در کارگاه آموزشی" پرورش زالو" در بندر گناوه اظهار داشت: امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان  سال حمایت از کالای ایرانی نامیده شده و دولت نیز در این زمینه تلاش زیادی از خود نشان داده است.

 وی افزود: اگرچه دولت باید زمینه‌سازی لازم برای اشتعال جوانان را  فراهم  آورد اما وجود دانشگاه‌ها نیز نقش تاثیرگذاری در این زمینه دارد.

فرماندار شهرستان گناوه تصریح کرد: دانشگاه‌ها با پرورش نیروهای اشتغال‌زا  و کارآفرین به صورت تئوری و عملی باعث هدایت این نیروها به سمت تولید کالای ایرانی می‌شوند که امیدواریم دانشگاه‌ها به سمت رشد علم و مهارت پیش روند .

پاک‌نژاد عنوان کرد: برگزاری این دوره‌ها به یقین باعث ایجاد اشتغال خواهد شد و دولت هم در این زمینه،  وام‌های اشتغال‌زایی در حوزه‌های روستایی و  شهری به متقاضیان واگذار می‌کند.

فرماندار گناوه بیان کرد: با توجه به برگزاری نخستین دوره آمورشی "پرورش زالو "در شهرستان گناوه، این دوره‌ها می‌تواند نقطه عطفی برای گسترش اشتغال‌زایی در این شهرستان شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر