شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۶۸۰
شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

فکرشهر: امینه شمس العلماء به عنوان سرپرست جدید انجمن سینمای جوان تنگستان معرفی و از زحمات 8 ساله عبدالرضا احمدی تجلیل شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان، در این مراسم که با حضور آنیتا مظفری معاون فرهنگی و شهره سراجی مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، برزگر رئیس انجمن سینمای جوان بوشهر و نیز شاهین نجفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان برگزار شد، ابتدا مظفری ضمن تقدیر ویژه از زحمات چندساله عبدالرضا احمدی در سمت مسئول انجمن سینمای جوان تنگستان، برای امینه شمس العلماء در مسئولیت جدید خود در این انجمن آرزوی موفقیت نمود.

وی ابراز امیدواری کرد که با هم فکری، هم افزایی و ایجاد یک شبکه ارتباطی خوب در جهت تعامل و همکاری همه هنرمندان با این انجمن گام های مثبتی برداشته شده و از ظرفیت همه هنرمندان در ارتقاء وضعیت فعلی انجمن و رضایتمندی اعضاء انجمن استفاده گردد.

مظفری با اشاره به در پیش بودن فصل اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان ابراز امیدواری نمود که با برنامه ریزی های بلند مدت آموزشی ، زمینه کشف و جذب استعداد های جدید در در رشته های مختلف هنری فراهم شود. 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در پایان با اشاره به سوابق امینه شمس العلماء در زمینه هنرهای تجسمی ، گفت : امیدواریم که وی با توجه به سابقه خوبی که در فرهنگ و هنر دارند ، بتوانند تغییرات مثبتی در انجمن سینمای جوان تنگستان ایجاد نمایند.

برزگر رئیس انجمن سینمای جوان بوشهر نیز در این مراسم ضمن تشکر از زحمات احمدی در طول مدت حضورش در سمت مسئول انجمن سینمای جوان تنگستان گفت: وی در طول این مدت اقدامات مثبتی را در انجام داده و امیدواریم از این به بعد امینه شمس العلماء نیز بتوانند تجربیات خود را در اختیار انجمن قرار دهند و ما نیز در مرکز استان کمک خواهیم کرد تا همکاری بین هنرمندان شکل گیرد.

برزگر با بیان اینکه انجمن های فرهنگی و هنری بازوهای پرتوان ادارات ارشاد هستند از شاهین نجفی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان درخواست نمود که حمایت از انجمن سینمای جوان را جزء اولویت های خود قرار دهد.

رئیس انجمن سینمای جوان بوشهر در پایان با اشاره به نقش مهم تنگستان در زمینه فرهنگ و هنر استان بوشهر افزود : انجمن سینمای جوان تنگستان تنها متعلق به شهر اهرم نیست و باید با برنامه ریزی های لازم از پتانسیل همه هنرمندان مستعد تنگستانی از شهرها و روستاهای اطراف در زمینه فیلم و عکس استفاده گردد.

شاهین نجفی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان نیز ضمن خوش آمدگویی به حاضرین گفت : امیدوارم با به کارگیری تجربیات حضور چندین ساله امینه شمس العلماء در سمت مسئول انجمن هنرهای تجسمی اهرم ، اتفاقات خوبی در انجمن سینمای جوان تنگستان بیافتد.

وی با اعلام آمادگی همه جانبه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان جهت حمایت از فعالیت های انجمن سینمای جوان تنگستان گفت : امیدوارم با همدلی و اتحاد همه هنرمندان، چشم انداز گسترده ای  که توسط خانم دکترماحوزی و همکاران محترم جهت انجمن سینمای جوان تنگستان ترسیم شده ، به زودی حاصل گردد.

عبدالرضا احمدی مسئول سابق انجمن سینمای جوان تنگستان نیز در این مراسم از حمایت های روسا و کارکنان اداره ارشاد تنگستان و حمیده ماحوزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تقدیر و جهت هرگونه همکاری با سرپرست جدید این انجمن اعلام آمادگی نمود.

در پایان این نشست با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از زحمات عبدالرضا احمدی تقدیر و حکم سرپرستی امینه شمس العلماء در انجمن سینمای جوان تنگستان به وی اهداءشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر