جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۷۱۱
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۳

فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: وضعیت سرویس‌های مدارس در گناوه نیازمند بهبود است.

به گزارش فکرشهر از مهر، اسکندر احمدی در جلسه شورای ترافیک مدیریت آموزش و پرورش اظهار داشت: وضعیت سرویس‌های مدارس نسبت به سال های قبل بهتر شده است ولی مطلوب نیست و شرایط باید بهتر از این باشد.

وی افزود: آموزش و پرورش متعلق به همه مردم است و اگر تصمیم درستی گرفته شود به سود و نفع همه افراد جامعه است به همین دلیل نظارت بر سرویس ها مهم و حائز اهمیت است.

اسکندر احمدی تصریح کرد: اعضای شورای ترافیک مصوب کردند شرکت زیر نظر سازمان حمل و نقل شهرداری و مجوز آن به نام حمل و نقل سرویس های مدارس باشد و مدارک متقاضیان به موقع به سازمان حمل و نقل شهرداری داده شود و پس از کسب مجوزهای لازم از شورای شهر مناقصه بین شرکت‌های موجود تا آخر خرداد ماه برگزار شود.

وی اظهار داشت: علاوه بر دانش آموزان شهر برای دانش آموزان روستاهای اطراف نیز از سوی شرکت سرویس حمل و نقل در نظر گرفته شود و رانندگان سرویس های مدارس حتمااز بر چسب و کارت تهیه شده توسط شرکت استفاده کنند و در غیر این صورت توسط پلیس راهور اعمال قانون خواهند شد.

احمدی بیان داشت: گشت های پلیس راهور، واحد تاکسیرانی و آموزش  و پرورش بر سرویس های مدارس خصوصا رعایت ظرفیت ماشین ها، شرایط گواهینامه، بیمه خودرو و رعایت مسائل اخلاقی دقت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر