سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۷۱۲
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۷

فکرشهر: رئیس بنیاد مسکن شهرستان دیلم گفت: در راستای توسعه بوستان‌‌های امید در روستاها ۱۳ میلیارد ریال برای اجرای ۹ پروژه در روستاهای دیلم تخصیص یافت.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، رضا رستگار در بررسی روند اجرای طرح‌های عمران روستایی از اجرای طرح‌های هادی روستایی خبر داد و اظهار داشت: پروژه هادی در سه روستا باباحسنی، مال سنان و خواجه‌گیری امسال اجرایی و تکمیل شد که در اجرای این سه پروژه 2.5 میلیارد ریال تخصیص یافت.

وی از نوسازی روستای حصار با هدف گردشگری خبرداد و بیان کرد: برای اجرای این پروژه 2 میلیارد ریال تامین و پرداخت شد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان دیلم با اشاره به اجرای 160 هزار متر مربع آسفالت معابر روستاهای دیلم خاطرنشان کرد: آسفالت 8 روستای دیلم با سهمیه قیر رایگان به ارزش 38 میلیارد ریال اجرا و تحویل شد.

رستگار از پرداخت تسهیلات و وام بلاعوض به واحدهای مسکونی نیمه تمام در شهرستان دیلم  خبرداد و بیان کرد: در راستای محرومیت‌زدایی، بیش از 10.5 میلیارد ریال وام بلاعوض به واحدهای مسکونی نیمه تمام پرداخت شدکه بخش قابل توجهی از آنها  به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه برخی واحدهای مسکونی شهری و روستایی بازسازی و مقاوم‌سازی شد گفت: در این زمینه در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه بیش از 5 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان دیلم با اشاره به ساخت بوستان‌های امید در روستاهای دیلم تصریح کرد: در راستای توسعه بوستان‌‌های امید در روستاها 13 میلیارد ریال برای اجرای 9 پروژه در روستاهای دیلم تخصیص یافت.

رستگار با بیان اینکه بوستان‌های امید در روستاهای دیلم تکمیل شده است افزود: برای اجرای 4 پروژه بوستان امید با پیشرفت 70 درصدی 8 میلیارد ریال تخصیص یافته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر