جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۷۱۳
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۴

فکرشهر: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر گفت: بسته‌های مواد غذایی به همراه سفره‌های مهربانی شامل طرح افطاری به نیازمندان در سراسر استان بوشهر بین افراد نیازمند توزیع شد.

به گزارش فکرشهر، حسین درویشی در جمع خبرنگاران در بوشهر از اجرای طرح همای رحمت در استان خبرداد و اظهار داشت: تامین امنیت غذایی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و نیازمندان یکی از برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر و به‌خصوص حوزه داوطلبان است که امسال برای پانزدهمین سال متوالی اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: خانواده‌هایی که در مناطق محروم روستایی و شهری بالاخص کودکان و زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست، خانواده زندانیان، زنان سرپرست خانوار از قبل شناسایی شده‌اند‌، از بسته غذایی جمعیت هلال احمر  بهره‌مند می‌شوند.

 درویشی خاطر‌نشان کرد‌: همچون سنوات گذشته حوزه داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر با بهره‌مندی از خیران و نیکوکاران برای دستگیری از محرومان و نیازمندان با رویکرد گستراندن سفره‌های مهربانی، آیین افطار و توزیع بسته‌های غذایی بین اقشار محروم اقدام به فعالیت می‌کند.

مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون 627 بسته مواد غذایی بین نیازمندان توزیع شده است تصریح کرد: این بسته‌ها شامل برنج، حبوبات، روغن، ماکارانی، رب گوجه، شکر، سویا قند وکنسرو به همراه سفره‌های مهربانی، طرح افطاری به نیازمندان در سراسر استان بین افراد نیازمند توزیع شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر