سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
«فکرشهر» گزارش می دهد:
فکرشهر: درخواست سوال از شهردار، امضای همه را ندارد و غیرقانونی است/ رییس شورا نباید از گروه خاصی جانبداری کند/ سوالات اعضای شورا از شهردار باید از روی انتقاد باشد نه انتقام/ در این یک سال، هیچ یک از جلسات شورا به صورت قانونی برگزار نشده/ تعیین کمیسیون های شورا و اعضای آن با حب و بغض انتخاب شدند/ شهردار ما در حال حاضر دارد چوب امتیاز ندادن به شوراییان را می خورد/ سوالات باید ابتدا در جلسه شورا مطرح می شد/ شهردار به سوالات مطرح شده، چه پاسخی داد؟
کد خبر: ۴۳۷۲۹
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

فکرشهر ـ اسماء بوستانی: جلسه شورای شهر برازجان برای پاسخ گویی شهردار به 77 سوال شورا که به صورت مکتوب برای وی ارسال شده بود، عصر یکشنبه ـ 13 خردادماه 1397 ـ برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، رییس شورای شهر برازجان در ابتدای این جلسه گفت: حدود 9 ماه از آغاز به کار شورا می گذرد و اولین انتخاب شوراییان انتخاب شهردار بوده است. با توجه به افکار عمومی و رضایتمندی مردم شهر برازجان بر آن شدیم که با هم فکری از حضور شهردار در جلسه استفاده کنیم. در طول این 9 ماه فعالیت های متعددی از جمله عمرانی، فرهنگی و... در شهر انجام شد که سوالات مبهمی برای اعضای شورا به وجود آمد که در راستای رفع این ابهامات بر آن شدیم که جلسه ای با حضور شهردار تشکیل دهیم و سوالات مربوطه را مطرح کنیم.

مهدی نیکنام اضافه کرد: ارائه سوال وظیفه شوراییان می باشد و کاری بسیار نیکوست.

گلایه شدید اعضای شورا از رییس

درخواست سوال از شهردار، امضای همه را ندارد و غیرقانونی است

به گزارش «فکرشهر» از محل برگزاری نشست، مهراب بنافی ـ عضو شورای شهر برازجان ـ نیز در این جلسه، گلایه های خود را از رییس شورا بیان کرد و گفت: ریاست محترم شورا 77 سوال را بدون مشورت با کل اعضاء شورا مطرح نمود و با امضای خود و خانم تنگستانی به شهرداری ارائه نمود که بنده به عنوان عضوی از اعضاء شورا حق داشتم که سوالات خود را پیوست سوالات رییس شورا به شهردار تحویل دهم. رییس شورا حتی از برخی اعضا نپرسیده بود که آیا شما سوالی از شهردار در طی این مدت که به سمت شهردار درآمده دارید یا نه! 

بنافی ادامه داد: ریاست شورا، با رای هفت نفر اعضاء شورا به ریاست رسید و انتظار می رود که به همه اعضاء در همه موارد احترام بگذارد. در بیشتر موارد احترام اعضاء حفظ نشده است، دعوتنامه جلسه شورا باید 24 ساعت قبل از شروع جلسه به دست هر یک از اعضا برسد که بنده سه ساعت قبل از شروع جلسه دعوتنامه را از خانواده ام و با امضای فرزند کوچکم دریافت کرده ام که این خود کاملا غیر قانونی است و احترام بنده در این راستا حفظ نشده است.

رییس شورا نباید از گروه خاصی جانبداری کند

وی افزود: ریاست محترم شورا نباید جانب داری از قشر، گروه و افراد خاصی را داشته باشد، همه اعضاء شورا از دید رییس شورا باید با یک چشم دیده شوند. همه اعضاء از زمانی که پا به عرصه خدمت گذاشتند، هدفشان این بود که صادقانه به مردم خدمت کنند، در حال حاضر نیز باید با همین هدف پیش روند و حاشیه و زوایا را در شورا و شهرداری ایجاد نکنند، چرا که تنها مردم هستند که از این حواشی ها لطمه خواهند دید.

بنافی اضافه کرد: هیچ مسئولی عاری از عیب و مشکل نیست و در جهت رفع این مشکلات اعضای محترم شورا و شهرداری در نشست های صمیمانه باید مشکلات را شناسایی و در جهت رفع این مشکلات تلاش کنند. شهردار باید در جلسات شورا حضور داشته باشد و در کمال آرامش پاسخگوی سوالات شوراییان و مشکلات شهر باشد، وظیفه تک به تک اعضاء بود که تمام حواشی ها را مدیریت کنند که نکردند و در روز 11 اردیبهشت، درست زمانی که شورا جلسه بود؛ شهردار شهر به نمایندگی از مردم و با خرید دسته گل از شوراییان خواست که در جلسه آنان حضور پیدا کند، تا بتواند حاشیه ها را کاهش دهد و صفا و همدلی بین خود و شوراییان ایجاد کند؛ رییس شورا بدون مشورت با دیگر اعضا مخالفت خود را اعلام می کند و مانع حضور شهردار در جلسه شورا می شود. چرا شهرداری که تک به تک اعضای شورا با آن همکاری دارند را به سمت حاشیه ببریم؟

بنافی گلایه خود را در جهت بی احترامی و توهین یکی از اعضاء به خود را در یکی از جلسات شورا اعلام کرد و ادامه داد: چرا یکی از اعضای شورا با صراحت تمام در جلسه شورا به بنده که جانباز هستم توهین می کند ولی رییس شورا حتی کوچک ترین تذکری در اصلاح برخورد زشت این عضو نمی دهد؟

سوالات اعضای شورا از شهردار باید از روی انتقاد باشد نه انتقام

وی تاکید کرد: سوالات اعضای شورا از شهردار باید از روی انتقاد باشد نه انتقام. چرا که اگر این سوالات از روی انتقام باشد خدا و پیغمبر خدا از ما نخواهد گذشت.

در این یک سال، هیچ یک از جلسات شورا به صورت قانونی برگزار نشده/ تعیین کمیسیون های شورا و اعضای آن با حب و بغض انتخاب شدند

سیده خدیجه حسینی نیز این جلسه را غیر قانونی دانست و اظهار داشت: تا به امروز که حدود یک سال از شروع به کار دوره پنجم شورا می گذرد، هیچ یک از جلسات شورا به صورت قانونی برگزار نشده است و تمام جلسات بدون تشکیل هیئت رییسه برگزار شده است.  تعیین کمیسیون های شورا و اعضای آن با حب و بغض انتخاب شدند و بعضی اعضا حذف شدند. مکاتباتی که بدون مطرح شدن در جلسه علنی شورا ارسال می شد، با توجه به تذکر دادن بنده که تمامی اعضا باید از ارسال مکاتبات شورا باخبر باشند، این تذکر نادیده گرفته شد. در بیشتر موارد و فعالیت هایی که زیر نظر کمیسیون امور بانوان انجام میدادیم حق نوشتن نام کمیسیون در زیر بنر از بنده سلب می شد. 

شهردار ما در حال حاضر دارد چوب امتیاز ندادن به شوراییان را می خورد

این عضو شورای شهر برازجان ادامه داد: دخالت های بی جا و عزل و نصب های غیر قانونی و سفارشات برخی از اعضای شورا بود که عرصه را بر شهردار تنگ کردند و ما سکوت کردیم. تا کی باید سکوت کنیم که در حق ما اجحاف شود؟ چرا هدف اعضای شورا بر این است که با استفاده از هر مدرکی شهردار را زیر سوال ببرند؟ اگر این گونه باشد، چه کسی فعالیت ها و مشکلات شورا را زیر سوال ببرد؟ 

حسینی با بیان اینکه شوراییان دست بر روی قلب شهرداری گذاشته اند، گفت: چرا نباید از عملکرد و تجربیات شوراهای قبل استفاده کنیم؟ بنده تا به امروز هیچ درخواست و امتیازی از شهردار طلب نکرده ام، شهردار ما در حال حاضر دارد چوب امتیاز ندادن به شوراییان را می خورد. قطع به یقین می گویم که هر شورایی آرزوی داشتن چنین شهرداری را دارد.

وی با اعلام اینکه تمام مردم و نهادها از عملکرد شهردار راضی هستند ادامه داد: تمام مصوبات شورا با امضای و رای 4 نفر مصوب می شود، تا کی باید این وضعیت ادامه پیدا کند؟

سوالات باید ابتدا در جلسه شورا مطرح می شد

نوید متین با بیان اینکه اگر زمانی ایرادی در شهردار مشاهده شود، جلوی ایشان خواهیم ایستاد، افزود: ریاست شورا باید با تک به تک اعضا در جهت طرح سوالات مشورت انجام می داد و سوالات کل اعضاء را در خصوص مشکلات و عملکرد شهردار می گرفت و در نهایت با امضای همه اعضای شورا به شهردار تحویل می داد که متاسفانه این امر میسر نشد.

وی افزود: شاید بنده نیز سوالاتی از شهردار در خصوص مشکلات و مسائل مربوط به شهرداری داشته ام، چرا بنده باید در گروه های مجازی متوجه طرح سوال رییس شورا از شهردار شوم و بنده به عنوان یکی از اعضاء شورا حق داشتم از طرح سوالات رییس شورا و مطالعه سوالات و انتقال سوالات خود به شهردار سهیم باشم. نظر بنده بر این بود که سوالات در جلسه شورا مطرح شود و ایرادات گرفته شود و در نهایت به دست شهردار رسیده شود.

شهردار به سوالات مطرح شده، چه پاسخی داد؟

شهردار برازجان که به همراه معاونین خود در این نشست حاضر شده بود نیز گفت: بنده از بدو ورودم به عنوان شهردار به شهرداری قسم یاد کردم که خدمت گذار واقعی مردم باشم و این قسم را سرلوحه کار خود قرار داده و تمام تلاشم را در جهت پیشرفت و ساماندهی تمام امورات شهر به کار خواهم گرفت، و این فعالیت ها را جزء وظایف خود می دانم، ای کاش تمام مسئولین نیز وظایف خود را به نحو احسن انجام می دادند. خود را موظف می دانم که در همه حال پاسخگوی مردم شهرم باشم و به عنوان شهردار شهر، انتظار داشتم که بیشتر در جلسات شوراییان شرکت کنم و با همدلی در کنار هم به فکر ساماندهی شهر باشیم که متاسفانه امروز دومین باری است که به عنوان شهردار در جلسه شورا دعوت شده ام.

محمد حسن محمدی در پاسخ به سوال رییس شورا درباره سیستم محور بودن واحد شهرسازی و درآمد شهرداری توضیح داد: سیستم شهرسازی و درآمد شهری تقریبا بروز است و این سیستمی پیشرو است که در تمام کشور مورد استفاده قرار گرفته است. از سال 96 تاکنون نیز از طریق این سیستم هیچ گونه اجحافی در وصول در آمد شهرداری صورت نگرفته است که اگر عکس آن ثابت شود، بنده پاسخگو خواهم بود. اعضای محترم شورا نیز اگر سیستمی پیشرفته تر و بهتر را به شهرداری پیشنهاد دهند، ما نیز استقبال خواهیم کرد.

محمدی در خصوص درآمد شهرداری در سال 96 و بدهی های شهرداری نیز اظهار داشت: در سال 96 چندین آیتم درآمد حذف شد، با این حال درآمد شهرداری کم نبود و نزدیک به 2 میلیارد تومان از ارگان های دولتی اوراق بهادار گرفتیم که این اوراق در اسفند ماه 97 تبدیل به پول نقد خواهند شد. اکثر بدهی های شهرداری هم به حداقل رسیده است.

وی توضیح داد: در زمانی که شهردار شدم، همه حساب ها مسدود بود و حتی صد هزارتومان هم در حساب نداشتیم و با پیگیری های فراوان در برازجان و بوشهر به دنبال حق و حقوق شهرداری بودم و رای های قطعی را با اعاده دادرسی برگرداندم. برای اعاده دادرسی باید ۱۵ میلیون پرداخت می کردیم که در شهرداری نبود و از یکی از همکاران در شهرداری به صورت دوستانه قرض گرفتم تا کار راه بیفتد.

محمدی ادامه داد: هیچ حساب شهرداری بابت طلب پیمانکار نیست. یکی از آن ها مربوط ب سال ۵۷ بوده که تنها دو روز هم حساب مسدود بود که آن هم در حال رایزنی هستیم.

شهردار برازجان درباره بدهی بازنسته های شهرداری نیز گفت: در ابتدای کارم، ۲۴ بازنشسته داشتیم که با آن ها تسویه نشده بود و الان تنها ۷ مورد هستند و هیچ زمانی در شهرداری نبوده که تعداد افراد تسویه نشده، به این میزان کم باشد.

او در پاسخ به سوالی پیرامون «دریافتی ۱۲ نفر از افرادی که در شهرداری شاغل هستند ولی کاری انجام نمی‌دهند و حقوق و اضافه کار دریافت می کنند» نیز اظهارداشت: آن ها تا قبل از سال ۹۷، حکم مشاور داشتند و برای سال ۹۷ هم کار و محل کار آن ها مشخص شده و قرار است فعالیت های خاصی انجام دهند؛ به طور مثال من در شهرداری نیروی بی نظمی دارم اما نمی‌توانم آن را به اداره یا جای دیگری انتقال دهم، فقط می توانم در همین شهرداری از محلی به محل دیگر انتقالش دهم و آن ها در زمان های قبل به نیروهای شهرداری اضافه شده اند.

وی درباره عوارض دریافتی در شهرداری برازجان نیز گفت: اگر در بحث عوارض و...  اجحافی در حق فردی در سال ۹۶ صورت گرفته است، من پاسخگو خواهم بود و مطمئن هستم که هیچ موردی نبوده است.

وی در خصوص اجرایی شدن پروژه های عمرانی گفت: پروژه های عمرانی شهرداری که در بودجه بوده عقب نیفتاده و حقوق هم پرداخت شده، ضمن اینکه پروژه هایی که بود هم در متمم آوردم و تکمیل شد و در حال حاضر، بیش از 95 درصد از پروژه های سال 96 تکمیل شده اند و حدود دو پروژه در حال حاضر به اتمام نرسیده است.

محمدی در پاسخ سوال شوراییان درباره عدم وصول هزینه ها از افراد حقیقی و حقوقی گفت: عملا بسیاری از پرونده ها در کمیسیون تجدید نظر است، چندین ملک بزرگ در کمیسیون تجدید نظر مطرح شده اما در کمیسیون ماده 100 مطرح نشده است.

وی، هزینه مسیر آرامستان را هم دو میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: 700 میلیون تومان در قسمت های دیگر آرامستان هزینه شده است که در حال اجرا است.

شهردار برازجان، درباره تعمیر اتوبوس های شهرداری و این سوال رییس شورا که «از ۸۶ تاکنون بیش از ۳۶ اتوبوس وارد سازمان اتوبوسرانی شهرداری برازجان شده ولی الان در کمتر از 10 سال تعداد زیادی از آن ها فرسوده است و وسایل آن به سرقت رفته و اوضاع بسیار بدی است» نیز توضیح داد: اتفاقات سال های قبل در اتوسرانی به من مربوط نیست و من باید پاسخگوی مسائل رخ داده در سال ۹۶ به بعد باشم؛ در همین حال، موضوع ماشین آلات را پیگیری کرده و ادامه خواهم داد؛ در هر وسیله نقلیه ای امکان خراب شدن وجود دارد، چندین دستگاه اتوبوس در روزهای اخیر در حد اتوبوس نو تعمیر شده اند و در حال حاضر هیچ مشکلی ندارند.

محمدحسن محمدی، در پاسخ به سوالی درباره حسابرسی از شهرداری و این گفته مصدق ـ عضو شورا ـ که «شورای سابق در سال ۹۵ این را مصوب کرده ولی انجام نداده اید» نیز گفت: ما در برج ۷ سال ۹۶ به شورا نامه زدیم تا حسابرسی انجام شود که تاکنون جوابی دریافت نشده است و نامه ای هم در این باره ـ حتی مربوط به سال 95 و شورای قبل ـ در دبیرخانه شهرداری موجود نیست.

به گزارش فکرشهر، اعضای شورا در این جلسه که با حضور شهردار، معاونین شهردار، اعضای شورا، اصحاب رسانه و جمعی از فعالین مدنی برگزار شد، پاسخ 30 سوال را از به صورت شفاهی از شهردار گرفتند و پاسخ مابقی سوالات را به جلسه بعد موکول کردند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۲
باسلام

من یکی ازاعضای شورای شهر دریاکی ازشهرستانهای جنوبی فارس هستم

خواستم بگم که شهردارما درتمام جلسات شورای شهر حضورپیدامیکنند.

وبرام سئوال بود که چراشهرداربرازجان، طی این مدت فقط ۲ باردعوت شدند؟
فرهنگی
|
-
|
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۶
با سلام ما به داشتن شهرداری متواضع و پرتوان افتخار میکنیم از همون روز اول معلوم بود که کسانی که با طایفه گری بعنوان اعضای شورای شهر انتخاب شده اند الان راه را برای مسئول پاک و مردمی و پرتوان ببندند ونگذارند که شهردار کارهای قانونی و درست را انجام دهد این ها دنبال کارهای غیر قانونی در شهرداری هستند که امیدواریم دیگر  اعضای  باهوش شورا اجازه ی چنین کاری را به آنها ندهند انشاءالله دستشان رو میشود 
فرهنگی
|
-
|
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۲
درود بر شهردار پرتوان و مردمی  توی تاریخ مسئولین نگاه کنید هر جا دعوت هستند صد نفر این طرف و آن طرفشان هستند که وارد جلسه میشوند اما شهردار متواضع و دوست داشتنی مردم برازجان خودش تنهایی می آید و این خود  نشان از تفکری نستوه   دارد شهردار دوست داریم مردم برازجان بایستی کمپین شهردار دوست  داریم راه اندازی کنند چون واقعا شهرداری دلسوز و مردمی داریم 
شهروند
|
-
|
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۹
مثل اینکه این تقدیروبدشانسی مابرازجانی هاست که درهردوره شورابایدفردیاافرادی درآن عضوباشندکه اگرشهرداری پرتلاش بودوباجدیت کارمی کرد،حرکت  روبه جلو وشتاب خوبی داشت به جای اینکه باتشویق وی باعث دلگرمی ایشان شوندمتأسفانه نقش ترمزراایفاکنند!!!!
شهروند
|
-
|
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۸
از شهردار و اعضای محترم واقع بین شورا ، اقاآقا بنافی و متین و خانم حسینی تشکر می‌کنم و خواهشمندم موضوع حسابرسی و نظارت دقیق شهرسازی و ساختمانی از مجموعه شهرداری را دریغ نفرمایید ، انتخاب حسابرسان مستقل بی تعارف پرده از تخلفات احتمالی برمیدارد !!!!

 
شهروند
|
-
|
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵
واقعا خنده دار است.وقتی هر شورایی آرزوی چنین شهرداری را دارد پس چرا در دوره قبل شورا ایشان را انتخاب نکردید که شهرداری  و شهر را به عقب راندند و البته  ............. و ................ حق دارند .زیرا امتیاز و حق خود را از ناحیه شهردار دریافت میکنند.باید از ایشان دفاع کنند.عماکرد شهرداری از دید افراد غیر مطلع خیلی خوب است.ولی به راستی این همه پول که وارد شهرداری  میشود به کجا میرود..لطفا برسی کنید.

 

سلام
رجایی
|
-
|
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰
امیدوارم شورا قدر شهردار پرتلاش و زحمتکش شهر را بدرستی بدانند
شهروند برازجانی
|
-
|
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
متاسفم از این شورای شهر که خودشم نمیدونه چی میخواد...

 
ناشناس
|
-
|
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
درود بر مهندس محمدی شهردار پرتلاش و خدوم و پاکدست
محمدرضا
|
-
|
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
بادرودبرشهردارپرتلاش ونستوه  ، لازم می دانم به عنوان یک شهروند ازآقایان بنافی، متین وخانم حسینی  که صحبت های  خودراکه حرف  دل مردم  بودراباصداقت ادانمودندقدردانی  نمایم . واقعا اگرحسن نیت  درکارباشدمى توان بسیاری ازابهامات وسؤالات رابادعوت ازشهرداردرجلسات شوراودرمحىطى  آرام ودوستانه وتدریجا مطرح  نمود. 
قاسم
|
-
|
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
واقعا برای اقای نیکنام متاسفم.
امیرحسین
|
-
|
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
 باسلام وخسته نباشید,بله تا زمانی که در شهرما طایفه ایی رأی داده میشود نتیجه‌ای بهتر از این نمیشود,ای کاش اعضاء محترم شورا اول  بروند قوانین ومقررات شوراها راخیلی خوب بخونن وقدردان چنین شهردار خوب وبااخلاق وخداترسی باشند درود بر شهردا پاک دست شهرمان آقای محمدی 
ناشناس
|
-
|
سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۴
باسلام،تشکرمیکنم ازآقای بنافی عضوشورای شهروجانبازهشت سال دفاع مقدس وسرکارخانم حسینی که تمام تلاش خودرابرای آبادانی شهرمان میکنندواقعا اگرهمه اعضاشورااینطوربودندماالان شهری بی نظیرداشتیم
امیرعلی
|
-
|
سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۵
باسلام،خدمت آقای بنافی عضوشواری شهربرازجان جانبازهشت سال دفاع مقدس وسرکارخانم حسینی که برای آبادانی شهرمان تلاش میکننداگرهمه مسولین دراین چندسال مثل این دوبزرگواربودندالان شهری بی نظیرداشتیم
عصمت نعمتی
|
-
|
سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
با سلام و درود ب شهردار پرتلاش خدوم و پاک دست شهرم برازجان
خدا قوت انسان شریف و خدا ترس
شهروند شهر بالاده کازرون
یک سؤال حدی
|
-
|
سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
یک سؤال حدی پیش رو آیا مسؤلین کنونی، در حد و اندازه و قد و قواره شهر یکصد هزار نفری ما هستند؟
ابراهیم هادی
|
-
|
چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۳
اززحمات  اقای محمدی شهردارمحترم واقای بنافی  متشکرم وازعملکرداقای نیکنام مااسفم
ناشناس
|
-
|
چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۷
سلام اکثرکامنتها متاسفانه ازیک کانال خاص میباشدشوراحق سوال ازشهرداررادارداقایان بنافی ومتین وخانم حسینی اعضا شورا میباشندیانماینده یک ارگان اتفاقاتی درشهردا ری افتاده که به ضرر شورا ومردم وشهرداری میباشداگرشهرداروسه نفرحامی شهردارنمیدانندفاجعه است اگرمیدانندمصیبت شهروند
شهروند برازجان
|
-
|
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
باسلام.من به عنوان شهروند بیطرف ومطلع خدمت دوستان عرض کنم که بارها اقای بنافی از کلمه ازاده وجانبازم استفاده کرده ..اقای بنافی اگر کسی در راه خدا و وطنش جانباز یا اسیر یا شهید شودبزرگترین افتخار است.شما بجای جواب دادن منطقی چن بار از این کلمات استفاده کردید.شما از کلمه خدا وپیغمبر استفاده میکنید..اگر ترس از خدا دارید به مردم واقعیت را بگویید که اسیر فکرهای غلط خانم حسینی شدید و با هم دست به یکی کرده و رییس و اععضای محترم شورا را از نظر خودتان دارید تخریب میکنید.اگر ترس از خدا دارید فقط یک نمونه چرا در مقابل ان مبلغ 5میلیاردی شهردار سکوت کردید.حرف زیاد است.اقای بنافی همه مردم شرف برازجان هم اسیر دادن.هم جانبازشدن وهم شهید شدن که همه انها روی سر ماها جا دارند.ولی اینقد مثل شما هی مرتب........پس بیایید بجای تفرقه با هم اندیشی و دوستی مسایل را حل کرده و به فکر ابادی شهر عزیزمان برازجان باشید.با تشکر..لطفا تایید نمایید سایت محترم.
ناشناس
|
-
|
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵
درود بر شهردار زحمتکش که واقعا حرف نمیزند عمل میکند  متاسفانه شورا ی شهر این چند سال هیچ کار نکردند فقط  دنبال شهردار عوض کردند و اختلاف هستند  اصلا شورا هیچ کاربردی ندارد

 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر