شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۷۴۶
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۴

فکرشهر: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: پرداخت هفت میلیارد تومان برای کمک به تیم شاهین بوشهر در سال ۹۷ در این کمیسیون تصویب شده است.

به گزارش فکرشهر، کیوان هاشم‌زاده در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: شاهین بوشهر تیمی ریشه‌دار است که از محبوبیت بسیار بالایی در بین مردم استان برخوردار است و حمایت از این تیم را یک وظیفه مهم می‌دانیم.

وی با بیان اینکه هیچگاه تیم شاهین بوشهر را تنها نمی‌گذاریم، اضافه کرد: تلاش داریم تا با حمایت مناسب، شاهین بوشهر به خوبی برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور آماده شود و شاهد صعود این تیم به لیگ برتر باشیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر خاطرنشان کرد: هفت میلیارد تومان برای کمک به شاهین بوشهر در کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مصوب شده است که این کمک مربوط به امسال است و در سال آینده کمک‌های بیشتری به این تیم خواهیم داشت.

هاشم‌زاده گفت: این مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه شورا هفته آینده در صحن شورای شهر بوشهر نیز مطرح خواهد شد و امیدواریم با حمایت دیگر اعضا شاهد تصویب این موضوع و کمک مناسب به شاهین بوشهر باشیم.

وی با اشاره به اینکه بخشی از این مبلغ برای کمک به تیم‌های پایه شاهین بوشهر است، ادامه داد: ۴۰۰ میلیون تومان برای فعالیت تیم‌های پایه شاهین بوشهر در نظر گرفته شده است تا شاهد پرورش استعدادهای بیشتری در این تیم باشیم.

هاشم‌زاده با بیان اینکه تیم ایرانجوان بوشهر یکی دیگر از تیم‌های ریشه‌دار بوشهر نیز تحت حمایت است، افزود: در سال جاری ۵۰۰ میلیون تومان به تیم ایرانجوان بوشهر کمک خواهیم کرد و در سال آینده نیز کمک‌های بیشتری به این تیم خواهیم داشت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: بوشهری‌ها مردمی فوتبال‌دوست هستند و به همین دلیل حمایت از ورزش و فوتبال و به ویژه تیم‌های ریشه‌دار بوشهر را در دستور کار داریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر