پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۷۶۰
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۲

فکرشهر: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌های ارتباطی در ۲۵ نقطه دشتی و تنگستان توسعه یافت.

به گزارش فکرشهر، سید کمال الدین شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در نشست‌هایی که با مردم در نقاط مختلف شهرستان‌های دشتی و تنگستان داشته‌ایم، مشکلات مردم را شناسایی و برای رفع آنها تلاش می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در همین راستا یکی از مهمترین مشکلات مطرح شده از سوی مردم دشتی و تنگستان، ضعف زیرساخت‌های مخابراتی از جمله تلفن همراه و اینترنت بود که این موضوع را به صورت ویژه پیگیری کردیم.

 نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته اکنون پوشش موبایل و اینترنت در ۲۵ نقطه دشتی و تنگستان توسعه یافته است.

شهریاری افزود: با گسترش روز افزون تکنولوژی و به ویژه ابزارهای ارتباطی، نیاز جامعه به زیرساخت‌های مخابراتی برای استفاده از این فناوری‌ها نیز بیشتر شده است و باید شرایط استفاده همه مردم از این وضعیت فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات و تامین نیازهای مردم در حوزه انتخابیه خود استفاده خواهیم کرد و عزمی جدی برای توسعه زیرساخت‌ها در شهرستان‌های دشتی و تنگستان داریم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توسعه متوازن نیازمند تامین نیازها در همه شهرها و روستاها است و باید امکانات و زیرساخت‌های لازم در این مناطق توسعه یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر