پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: هم‌زمان با سراسر کشور، راهپیمایی روز جهانی قدس در در 33 شهر استان بوشهر برگزار می‌شود...
کد خبر: ۴۳۷۶۴
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۸

فکرشهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: هم‌زمان با سراسر کشور، راهپیمایی روز جهانی قدس در در 33 شهر استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر، نصرالله شفیعی با اشاره به نام‌گذاری روز جهانی قدس توسط بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: حضرت امام(ره) با زکاوت و علمی که از توطئه‌های آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی داست به دنبال این بود که موضوع فلسطین را از از یک موضوع مربوط به چند کشور عربی بیرون بیاورد و به عنوان مساله اول مسلمانان جهان مطرح کند.

وی افزود: امام راحل(ره) با هدف وحدت مسلمین و آگاه‌کردن همه جهانیان به ظلمی که بر ملت فلسطین می‌رود، آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را به نام روز جهانی قدس نام‌گذاری کرد تا ضمن ایجاد امید در دل مردم زجرکشیده فلسطین، آنها را نسبت به مقاومت بیشتر در مقابل دنیای ظلم ترغیب کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر به فارس گفت: امسال نیز باشکوه‌تر از هر سال دیگر، روز جهانی قدس هم‌زمان با سراسر کشور در 33 شهر استان بوشهر برگزار خواهد شد.

شفیعی با اشاره به مسیرهای برگزاری راهپیمایی مردم روزه‌دار استان بوشهر، یادآور شد: در بوشهر این مراسم از ساعت 11 و از مقابل بانک صادرات در خیابان امام خمینی آغاز و در مصلی این شهر به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: سخنران این مراسم سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و بر اساس پیگیری‌های انجام شده، این مراسم به شکل زنده از سیمای استان بوشهر پخش می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر یادآور شد: در شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان این مراسم از ساعت 9:30 دقیقه از میدان شهید چمران تا مصلی جمعه، در دیلم از ساعت 10:30 دقیقه، در شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی از ساعت 11:30 دقیقه و در شهر جم از ساعت 12:00 آغاز می‌شود.

شفیعی بیان کرد: در مراکز شهرستان‌های تنگستان، گناوه، عسلویه، کنگان و دیر راهپیمایی روز جهانی قدس پس از اقامه نماز جمعه و از مصلاهای این شهرها به طرف میادین اصلی این شهرها انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در کنار مراکز شهرستان‌ها، شاهد برگزاری مراسم روز جهانی قدس در شهرهای آب‌پخش، کلمه، سعدآباد، شبانکاره، دالکی، طلحه و وحدتیه در شهرستان دشتستان، دلوار و آباد در شهرستان تنگستان، نخل‌تقی، سیراف و چاه‌مبارک در شهرستان عسلویه، عالیشهر، چغادک و خارک در شهرستان بوشهر، آبدان، دوراهک، بادوله، بردستان و بردخون در شهرستان دیر، کاکی در شهرستان دشتی، امام حسن در شهرستان دیلم و بندرریگ در شهرستان گناوه هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: از مردم استان بوشهر دعوت می‌شود با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، انزجار خود از آمریکای جنایتکار، رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حامیان فریب‌خورده آنها در منطقه اعلام و بار دیگر حمایت خود را از مردم زجرکشیده فلسطین اعلام دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر