چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۷۷۶
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: دمای هوا در برخی شهرهای استان بوشهر به بالای ۵۰ درجه رسید که یک رکورد محسوب می‌شود.

به گزارش فکرشهر، نادر شفیع‌خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به افزایش گرمای هوا در استان بوشهر طی روزهای اخیر اشاره کرد و ادامه داد: در همه شهرهای استان بوشهر شاهد گرمای بیش از ۴۰ درجه سیلسیوس هستیم.

وی خاطرنشان کرد: دمای هوا امروز در برازجان به ۵۲ درجه سانتیگراد و در خورموج و دیلم به ۵۰ درجه سانتیگراد رسید که در ۱۸ سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده افزایش دما و افزایش سرعت وزش باد طی امروز و فردا است.

وی بیان کرد: به سبب وزش باد شدید شمال غربی طی این مدت دریا مواج و متلاطم خواهد بود و با توجه به وزش باد تشکیل پدیده گرد و خاک و کاهش دید در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

شفیع‌خدایی ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما، وزش باد، غبار محلی و در برخی نقاط گرد و خاک و احتمال کاهش دید پیش‌بینی می شود.

وی افزود: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر گاهی تا ۲۷۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر