سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۷۹۰
شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به تلاش دشمنان برای فشار اقتصادی و فشار به مردم گفت: دشمن دنبال سوء استفاده از مطالبات مردم از نظام است.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: امروز نیز بار دیگر شاهد حماسه‌آفرینی مردم استان بوشهر بودیم که در این هوای گرم حضوری گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس داشتند.

وی با بیان اینکه این مردم همیشه پشتیبان نظام بوده و در خط ولایت حرکت می‌کنند، اضافه کرد: روز قدس روز بیداری و فریاد مسلمانان در مقابل ظالمان و ستمگران و جهان استکبار است.

امام جمعه بوشهر روز قدس را عاملی برای اقتدار و وحدت ایران و جهان اسلام است دانست و بیان کرد: کشور ایران یاور مظلومان و دشمن ظالمان است و روز قدس نماد بیداری و فریاد مسلمانان است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی زمینه پیشرفت روزافزون کشور را فراهم کرده است، ادامه داد: یکی از دستاوردهای مهم این انقلاب، مردم سالاری دینی است و انتخاب‌های مردم در این کشور تحول‌ساز و تاثیرگذار است.

صفایی بوشهری با اشاره به انتخاب رئیس جمهور، نمایندگان مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا توسط مردم، خاطرنشان کرد: دشمنی‌های دشمنان با ایران اسلامی به سبب اقتدار آنها نیست بلکه نشان از ضعف آنها است.

وی با اشاره به اینکه این دشمنی‌ها در عزم، اراده و خواست ملت ایران خللی ایجاد نکرده است، افزود: نقشه دشمن فشار اقتصادی، روانی و  اجتماعی و عملی بر مردم است و می‌خواهند کوه مستحکم انقلاب خدشه‌دار کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد:‌ دشمن به دنبال شکست اقتدار ایران است و امروز موضوع توان موشکی ما را مطرح می‌کند و می‌خواهد زمینه تضعیف و شکست این نظام و انقلاب را فراهم سازد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر