جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۷۹۵
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

فکرشهر:  محمد حسن محمدی شهردار برازجان در پیامی، 14خرداد سالروز عروج ملكوتی امام راحل و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری، متن پیام به شرح ذیل است:

14خرداد ماه، سالروز ارتحال امام راحل و قیام خونین 15 خرداد که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد را به مقام عظمای ولایت و مردم فهیم و همیشه در صحنه شهر برازجان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
خرداد ماه، یادآور ایام تلخی است که معمار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) بعد از عمری مجاهدت و هدایت نهضتی بزرگ و جهان گستر ، به ملکوت اعلی پیوست و جهان اسلام را غرق در عزا و ماتم کرد.

از مهمترین مصادیق تبلور اندیشه متعالی پیر فرزانه انقلاب، در یکی از بزرگترین حماسه های جاودان ملت غیور ایران اسلامی در یوم ا... 15 خرداد 1342 ، بوده است که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران و یادآور رشادت، از خود گذشتگی، ایثار و جانفشانی مردمی است که از قدرتهای پوشالی نهراسیدند و پیروزی و طلوع خورشید انقلاب را در اندیشه های زلال خود به نظاره نشستند .

اینجانب به عنوان شهردار برازجان ضمن عرض تسلیت و تعزیت سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل(ره) و جنبش و قیام عظیم و خونین ملت ایران بر علیه استبداد و استعمار؛ یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای عزیز 15 خرداد و تمامی شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشته، امید است در سایه ایزد منان، ظل توجهات امام عصر (عج) و رهبری آگاهانه مقام معظم رهبری شاهد موفقیت و سربلندی روز افزون شهر و دیارمان برازجان سربلند در تمامی عرصه ها باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر