سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۸۳۸
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۶

فکرشهر: رئیس پلیس شهرستان کنگان با اشاره به دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در کنگان گفت: این سارق با ۸ فقره سرقت از مکان‌های خصوصی دستگیر شد.

به گزارش فکرشهر از پلیس،  سرهنگ رهام رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در کنگان ارتقاء امنیت پایدار در این شهرستان را مورد اشاره قرار داد و  اظهار داشت: امنیت و احساس امنیت در شهرستان کنگان با همکاری و تعامل مردم همیشه در صحنه این شهرستان افزایش یافته است.

وی شهرستان کنگان را یکی از نقاط مهم صنعتی و شیلاتی استان بوشهر نام برد و گفت: صنایع عظیم پالایشگاه گازی پارس جنوبی و طرح‌های شیلاتی ظرفیت مهمی را در ایجاد اشتغال و تولید در کنگان فراهم کرده و این مهم سبب افزایش جمعیت این شهرستان شده است.

سرهنگ رضایی کاهش جرائم خشن در کنگان را از آثار و برکات ماه مبارک رمضان دانست و خبر داد و خاطرنشان کرد: وقوع جرائم خشن در کنگان امسال به ویژه در ماه مبارک رمضان کاهش یافته است.

رئیس پلیس کنگان از دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در کنگان خبرداد و تصریح کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح حوزه کلانتری 11 کنگان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی کلانتری 11 حین گشت‌زنی نا‌محسوس و هدفمند، به یکی از مجرمان سابقه‌دار مظنون و وی را با رعایت حقوق برای بررسی فنی به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ رضایی تز کشق 8 فقره سرقت از مظنون یاد شده خبرداد و تصریح کرد: با بررسی فیلم دوربین‌های مدار بسته و انجام تحقیقات فنی این مظنون و  متهم به 8 فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه رسیدگی به مرجع قضایی منتقل شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر