پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۸۶۰
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۵

فکرشهر: مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر از پیشرفت ۶۰ درصدی ساخت مجهزترین سالن آمفی تئاتر در شهرستان گناوه خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد مرادی عصر یکشنبه در بازدید استاندار بوشهر از پروژه تالار استاد بهزادی در گناوه اظهار داشت: تالار خیر ساز استاد بهزادی در سال ۹۵ شروع شده است و در هفته دولت سال ۱۳۹۷ افتتاح خواهد شد.

وی افزود: مساحت این پروژه ۸۰۰ متر مربع و به ظرفیت ۴۰۰ صندلی است که از تجهیزات مدرن و به روز در تکمیل سالن استفاده شده است.

مرادی اظهار داشت: صندلی های وی آی پی و عادی، نورپردازی، سیستم صوتی، سیستم تصویری، پرده سن، اتاق جانبی وی آی پی، سیستم خنک کننده، روفتاب پکیج،سیستم اطفا حریق هوشمند و لابی گسترده برای گالری و نمایشگاه های مختلف هنری در این پروژه در نظر گرفته شده است.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر تصریح کرد: تالار استاد بهزادی در مجموع با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال که توسط خیر استاد بهزادی و اعتبارات استانی تامین می شود.

وی بیان داشت: کارفرما و ناظر این پروژه اداره کل نوسازی مدارس استان بوشهر و بهره‌بردار آن مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گناوه است.

مرادی گفت: این پروژه توسط پیمانکار بومی شرکت اهورا بنای هیرکان به مدیریت مهندس علی گرگی پور در دست احداث است.

اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش گناوه در بازدید از پروژه آمفی تئاتر استاد بهزادی گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد پروژه آمفی تئاتر استاد بهزادی به اتمام رسیده است.

وی افزود: در حال حاضر کانال کشی سیستم گرمایشی و سرمایشی و نمای داخلی پروژه در حال اجرا است و بعد از آن نمای بیرونی پروژه تکمیل و در هفته دولت در شهریور ماه افتتاح خواهد شد.

احمدی تصریح کرد: این پروژه مجهزترین سالن آمفی تئاتر در سطح شهرستان گناوه خواهد بود که به دست خیر و همچنین پیمانکار بومی در دست احداث است.

وی اظهار داشت: در سال جاری چند پروژه مهم و تأثیرگذار در حوزه آموزش و پرورش شهرستان گناوه افتتاح خواهد شد که می تواند کمک شایانی در زمینه های مختلف به شهر داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر