جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۸۶۲
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۲

فکرشهر: شهردار خارگ گفت: دو پروژه عمرانی جدید در جزیره خارگ اجرایی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، عبدالحمید صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های جزیره خارگ را به صورت جدی در دستور کار داریم و در این راستا دو پروه جدید در این جزیره اجرایی می شود.

وی افزود: با توجه به لزوم تعریض کوچه شهید حیدری و حل معضل چندین ساله این معبر تصمیم گرفتیم تا شرایط را مهیا نموده و تغییرات را اعمال کنیم و با بازدیدی که به همراه اعضای شورای شهر و هیئت امنای مسجد جامع خارگ از این کوچه بعمل آمد تصمیم برآن شد تا غسالخانه مسجد در راستای تعریض کوچه تخریب شود.

صفایی ادامه داد: از سوی دیگر با در نظر گرفتن فرسودگی بنای فعلی غسالخانه بقعه میرمحمد و تخریب قریب الوقوع غسالخانه مسجد جامع، مجموعه شورا و شهرداری قصد دارد با احداث دو غسالخانه (در محل امام زاده میر محمد و آرامستان اهل سنت)، اقدامات لازم را در راستای ساماندهی و نوسازی این اماکن بردارد.

شهردار خارگ خاطرنشان کرد: همه پیش‌بینی‌های لازم برای احداث دو ساختمان اندیشیده شده و با خواست پروردگار، اجرای این دو پروژه بزودی آغاز خواهد شد.

صفایی با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری با رصد نیازمندی‌های عمرانی جزیره، سعی در بهبود زیرساخت‌های عمرانی شهر دارد از شهروندان جزیره مرجانی خارگ خواست با حمایت از این مجموعه، شهرداری را در خدمت رسانی هرچه بهتر و شایسته‌تر، همراهی کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر