جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۸۶۶
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۶

فکرشهر: مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از جذب حامیان نیکوکار برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد خبرداد و گفت: در ماه مبارک رمضان ۲ هزار حامی نیکوکار کفالت دو هزار فرزند یتیم و غیر یتیم بر عهده گرفتند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، احمد لطفی، در نشست بررسی  وضعیت کودکان نیازمند استان بوشهر با بیان اینکه جذب حامی برای ایتام و کودکان محسنین از برنامه‌‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان بوده است اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان دو هزار حامی نیکوکار کفالت دو هزار فرزند یتیم و غیر یتیم تحت حمایت را بر عهده گرفتند که ماهانه کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به آنها پرداخت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این میزان از جذب حامی نسبت به مشابه سال گذشته 30 درصد رشد داشته است گفت: حداقل پرداختی هر حامی به حساب فرزندان معنوی خود 50 هزار تومان است.

لطفی بیان کرد: علاوه بر پرداخت سرانه ماهانه به ایتام و محسنین، تلاش می‌شود مشکلات معیشتی آنان با حمایت‌های همه جانبه حامیان و خیّران نیکوکار حل شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با تقدیر از مشارکت خوب مردم مومن و نوع دوست این استان در کمک رسانی به نیازمندان تاکید کرد: تمامی کمک‌های مردم و خیّران اعم از صدقات، زکات و انفاقات، دقیقا بر اساس نظر آنها و در منطقه محل سکونتشان هزینه می‌شود و تحت هیچ شرایطی کمک‌های مردمی از شهرستان دریافت‌کننده کمک، خارج نمی‌شود.

لطفی با اشاره به برپای سفره‌های اطعام و افطاری برای نیازمندان در ماه مبارک رمضان گفت: مردم نیکوکار استان بوشهر با پرداخت 7 میلیارد تومان، زمینه برپایی این سفرهای افطاری و تامین سبد کالا را فراهم کردند که کالاها در اسرع وقت و در طول ماه مبارک رمضان در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

وی با قدردانی از خدمات ارزنده نیکوکاران و خیران در رسیدگی به نیازمندان تصریح کرد: مردم خیّر و نیکوکار استان می‌توانند برای کمک به نیازمندان و یا حمایت از فرزندان ایتام و محسنین با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌ها و یا از طریق ثبت نام در سایت محسنین نسبت به این امر اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر