جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر:
فکرشهر: رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر گفت: فعالیت باشگاه شاهین شهرداری بوشهر بدون اساس‌نامه، خلاف قانون است و هر نوع کمک به این تیم تا مشخص‌نشدن اساس‌نامه و تعیین تکلیف هیات‌مدیره غیرقانونی است...
کد خبر: ۴۳۸۹۴
سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۲

فکرشهر: رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر گفت: فعالیت باشگاه شاهین شهرداری بوشهر بدون اساس‌نامه، خلاف قانون است و هر نوع کمک به این تیم تا مشخص‌نشدن اساس‌نامه و تعیین تکلیف هیات‌مدیره غیرقانونی است.

به گزارش فکرشهر، اکبر توسلی در هشتاد و پنجمین نشست علنی شورای شهر بوشهر اظهار داشت: با وجود این که شورا و شهرداری تنها مجموعه در استان هستند که با وجود همه مشکلات، از تیم شاهین شهرداری بوشهر حمایت کردند هر چند اگر شاهین صعود نمی‌کرد شاهد یک سری مشکلات گسترده‌ای بودیم.

وی افزود: نیاز است که نگاه جامعی توسط شورای شهر به هر دو تیم شاهین و ایرانجوان به عنوان دو تیم قدیمی شهر بوشهر وجود داشته باشد که البته حق شورا این است که بر میزان اعتباری که به باشگاه می‌دهد نظارت جدی به عمل آورد.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر تصریح کرد: باید نگاه حمایتی بر شاهین شهرداری بوشهر وجود داشته باشد و هر چند شهر بوشهر از مشکلات فراوانی رنج می‌کشد اما این حمایت را همچنان بر این تیم ادامه خواهیم داد.

به نوشته فارس، توسلی ادامه داد: تا آنجا که اطلاع دارم تیم شاهین شهرداری بوشهر فاقد اساس‌نامه‌ است و در نتیجه کارکرد هیات‌مدیره آن نمی تواند قانونی باشد و طبیعی است که مدیرعامل باشگاه باید جوابگوی هیات مدیره‌ای باشد که دارای اساس‌نامه باشد تا بتواند فعالیتش را منطبق بر اساس‌نامه جلو ببرد.

وی ادامه داد: فعالیت باشگاه شاهین بوشهر بدون اساس‌نامه، خلاف قانون است و هر نوع کمک به این تیم تا مشخص‌نشدن اساس‌نامه و تعیین تکلیف هیات‌مدیره غیرقانونی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر