شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۸۹۶
سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۵

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به تامین اعتبار لازم برای ادامه طرح فاضلاب گناوه گفت: این طرح ملی برای تکمیل آن در راستای تامین اعتبار پیگیری‌های لازم انجام شده است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عبدالکریم گراوند در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر در شهرستان گناوه  با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: مردم استان بوشهر در این روز با وجود گرمی هوا همگام با مردم سراسر کشور  با حضور در راهپیمایی وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

وی با تاکیدبر تقویت اتحاد و وفاق در جامعه گفت: باید با انسجام و اتحاد به گونه‌ای عمل شود که دشمنان نتوانند در صفوف ملت رسوخ کنند.

استاندار بوشهر  با تاکید بر لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان بوشهر گفت: یکی از پروژه‌های مهم گناوه که نیمه تمام مانده طرح فاضلاب گناوه است که اعتبار این پروژه از محل اعتبارات ملی تامین می‌شود.

گراوند با تاکید بر تکمیل پروژه فاضلاب گناوه بیان کرد: تکمیل پروژه فاضلاب یکی از مطالبات مهم مردم گناوه است که این پروژه مهم به عنوان طرح ملی برای تامین اعتبار آن با وزیر نیرو پیگیری شده است.

وی با بیان اینکه یکی از عوامل گران اداره شدن جامعه افزایش هزینه طرح ها به سبب طولانی شدن زمان اجرای آنهاست گفت: در این راستا پروژه‌هایی که ملاحظات اجتماعی دارند و مورد خواسته اکثریت مردم است باید زودتر تکمیل شوند.

استاندار بوشهربه مصوبه  کالای همراه ملوان پرداخت و افزود: با پیگیری‌های مسئولان استان و توجه دولت  کالای همراه ملوان تصویب شد و بر اساس آن، هر ملوان می‌تواند سالی شش سفر داشته باشد و در هر سفر نیز 150 میلیون ریال کالا با معافیت صد در صدی وارد کند، ضمن اینکه 20 درصد تخفیف برای همه بنادر استان نیز در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تدوین سند توسعه شهرستان گناوه خاطرنشان کرد: با تکمیل نهایی این سند، توسعه شهرستان گناوه شتاب داده می‌شود.
 
استاندار بوشهر، بر تکمیل جاده ریگ به گناوه، پل گردشگری خور گناوه، میدان امام علی (ع) گناوه و  ریگ و اجرای پلاژ بانوان گناوه را تاکید کرد و افزود: تکمیل و اجرای این پروژه‌ها در اولویت‌های پروژه‌های عمرانی شهرستان گناوه قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر