شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۴۳۹۰۸
سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۲

فکرشهر: در فردای امتحانات هیچ لپه‌ای دیرپز نخواهد بود. تمام لپه‌ها در کسری از ثانیه بدون عوارض جانبی پخته خواهند شد...

به گزارش فکرشهر، روزنامه قانون نوشت: «دقت کردید هر وقت در ایام امتحانات هستیم، به جای درس خوندن میشینیم برای پایان امتحانات برنامه‌های جذاب و خیلی خیلی مفید میریزیم؟ از یادگیری کامل زبان فرانسه تا پیاده‌روی باشگاه انقلاب و ماساژ بعد استخر و دور دور اندرزگو. همیشه هم فردای امتحانات مثل پس فرداش و فردای پس فرداش تا لنگ ظهر خوابیم و بقیه‌اش رو هم داریم تو اینستا لایک می‌زنیم و توی توییتر فیو می‌کنیم. البته این که یک قرون پول هم نداریم بی‌تاثیر نیست. تصورمون از امتحان، خوردن گلوله و خیالمون از فردای امتحان، خوردن ماهیچه پسران کریمه. اما شما خوانندگان گرامی لطفا توجه کنید که بحث من کلا یه چیز دیگه است، دقیقا و کاملا یک چیز دیگه. یک سری از عزیزان هستن که هیچ‌جوره حاضر نیستن درس بخونن ولی بیشتر از همه به شاگرد اول شدن امیدوارن و حتی حاضرن به‌ خاطرش ممتحن فیک استخدام کنن و پول خرج کنن.‌ این امیدواری و اضطراب شدید، متعاقبا نوعی توهم و هالوسینیشن براشون ایجاد میکنه که باعث میشه همچین لیستی رو (منهای تکلیف سربازی که قبلا مشخص شده) برای فردای امتحانات تهیه کنن:

- در فردای امتحانات بوفون هرگز از تیم یوونتوس بازنشسته نخواهد شد. در همین راستا تسهیلاتی برای بازگشت باتیستوتا به رم، فیگو به رئال، اینزاگی به میلان و شاهرودی به پرسپولیس صورت می‌گیرد. همچنین با الهام‌ از جشنواره فیلم فجر که دو تا سه تا سیمرغ بلورین اعطا می‌کند، در فردای امتحانات همواره مسی و رونالدو با هم برنده بهترین بازیکن سال خواهند شد و تمامی شهرآوردها نیز با برد هر دو طرف به پایان خواهد رسید. آرامش و اعصاب راحت ممتحنین از اولویت‌های فردای امتحانات است.

- در فردای امتحانات پاسخ «مامان لباسم کجاست؟» هرگز «همون‌جاست» نخواهد بود. بلکه مادرها موظف به ارسال لوکیشن برای دلبندان خود هستند. همچنین طی رایزنی‌هایی که با ماشین‌های لباسشویی صورت خواهد گرفت،‌ هیچ لباس صورتی به ماشین تحویل نمی‌دهید که آبی‌کاربنی تحویل بگیرید. خوش تیپی ممتحنین از اولویت‌های فردای امتحانات است.

- در فردای امتحانات هیچ لپه‌ای دیرپز نخواهد بود. تمام لپه‌ها در کسری از ثانیه بدون عوارض جانبی پخته خواهند شد. مذاکراتی برای کاهش عوارض پس از مصرف لوبیا هم در دست بررسی است. حفظ حرمت و آبروی ممتحنین گرامی از اولویت‌های فردای امتحانات است.

- در فردای امتحانات هیچ بادی در ورودی متروها نخواهد وزید. همچنین مترو تجریش به سطح زمین منقل خواهد شد و طرح هر ممتحن یک صندلی در تمام واگن‌های مترو اجباری می‌گردد. به‌ علاوه در اواخر اسفند در ایستگاه‌های منتخب مثل ۱۵ خرداد طرح هر ممتحن دو بادیگارد به منظور له نشدن اجرایی خواهد گردید. زنده ماندن ممتحنین بزرگوار از اولویت‌های فردای امتحانات است.

- در فردای امتحانات انتهای تمامی فیلم‌های کارگردان موسوم به اصغر فرهادی بسته شده و مهر و موم می‌گردد. احترام به اعصاب و روان و کنجکاوی ممتحنین گرامی از اولویت‌های فردای امتحانات است.

- در فردای امتحانات وقتی نون خامه‌ای رو گاز می‌زنید از اون طرفش خامه شُره نخواهد کرد. کندن حبه انگور از خوشه انگور با هشدار والدین مواجه نخواهد شد. شرایط مشابهی برای سیب‌زمینی سرخ کرده و کتلت تو ماهیتاوه سر گاز انتظار می‌رود. کبود نشدن پشت دست ممتحنین مجرد از اولویت‌های فردای امتحانات است.

- در فردای امتحانات علاوه بر این که به جای پول خرد رنگارنگ تحویل مشتری نمی‌شود، فروش ساقه طلایی بدون سه گالن آب در فروشگاه‌های سطح کشور نیز پیگرد قانونی خواهد داشت. خفه نشدن ممتحنین بیچاره از اولویت‌های فردای امتحانات است.

- در فردای امتحانات وقتی روی تخت خواب‌تان می‌برد، لامپ‌ها موظف خواهند شد که خودبه‌خود خاموش شوند. پشه‌ها هرگز در دهانه ورودی گوش ممتحنین گرامی صدای انکرالاصوات‌شان را مشعشع نمی‌کنند و سوسک‌ها برای همیشه از دایره هستی رخت برخواهند بست. جیغ نکشیدن ممتحنین از اولویت‌های فردای امتحانات است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر