چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۹۱۲
سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۹

فکرشهر: سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: امدادگران جست‌وجو و نجات دریایی عملیات نجات در پی غرق شدن یک فروند لنج سفاری در اسکله دیلم با موفقیت انجام دادند.

به گزارش فکرشهر، نورالله اسعدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه امدادگران بنادر و دریانوردی استان بوشهر در تمام شبانه‌روز پاسخگوی مشکلات شناورها در خلیج فارس هستند اظهار داشت: مرکز جستجو و نجات دریایی استان بوشهر در خلیج فارس در تمام شبانه روزی یاری‌گر دریانوردان هستند.

وی از تعیین شماره تلفن 1550 برای تماس دریانوردان در خلیج فارس خبرداد و گفت: دریانوردان حادثه دیده می‌توانند از طریق شماره تلفن 1550 خدمات لازم را  از طریق شماره تلفن 21550 دریافت کنند.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از نجات لنج باری در اسلکه دیلم خبر داد و بیان کرد: امدادگران جستجو و نجات دریایی عملیات نجات در پی غرق شدن یک فروند لنج سفاری در اسکله دیلم با موفقیت انجام دادند.

اسعدی با بیان اینکه در ساعت 16:50 دقیقه گزارشی مبنی بر غرق شدن لنج سفاری در دیلم  اعلام شد افزود: این شناور که حامل بار صادرات رب گوجه به یکی از کشور های حاشیه خلیج فارس بود دچار غرق شدن می‌شود که با اعلام  به آتشنشانی اداره بندر و دریانوردی دیلم به یاری آنان شتافته شد.

وی بیان کرد: با حضور به موقع تیم عملیاتی در اسکله عملیات ساکشن به وسیله پمپ فوق پیشرفته خودرو آذر 7  آب از داخل لنج شروع شده که خوشبختانه بار لنج نجات یافته و در ادامه لنج از غرق شدن رهایی یافت.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در این عملیات که حدود 1.5 ساعت به طول انجامید مقدار 200 هزار لیتر آب از لنج ساکشن شده و در پایان لنج صحیح و سالم به مالک تحویل داده شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر