شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۹۲۹
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت:با هدف ایجاد شور و نشاط قرآنی در استان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱.۱ میلیارد ریال برای اجرای برنامه قرآنی در ماه مبارک رمضان اختصاص داد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، حمیده ماحوزی در آیین  اختتامه جشن رمضان و تجلیل از فعالان و خیران قرآنی استان بوشهر از برگزاری نمایشگاه قرآنی در استان خبرداد و اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان سه نمایشگاه بزرگ قرآنی در بوشهر، خورموج و گناوه تشکیل  و قرآن و کتاب‌های علوم قرآنی با تخفیف 75 درصدی عرضه شد.

وی، از ارائه بن خرید کتاب علوم قرآنی در نمایشگاه‌های یاد شده خبرداد و افزود: 90 میلیون تومان بن تخفیف کتاب در نمایشگاه علوم قرآنی در بوشهر، گناوه و خورموج توزیع شد و تمام کتاب‌ها مورد استقبال مردم قرار گرفت و به فروش رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به تخصیص اعتبار برای برنامه قرآنی در استان گفت:با هدف ایجاد شور و نشاط قرآنی در استان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1.1 میلیارد ریال برای اجرای برنامه قرآنی در ماه مبارک رمضان اختصاص داد.

ماحوزی، برگزاری 30 محفل و مجلس قرآنی را از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان دانست و خاطر نشان کرد: از این محافل قرآنی 20 محفل آن به حضور قاری بین‌المللی سیدجواد حسینی برگزار شد.

وی، با اشاره به نشست‌های قرآنی در استان بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان تاکنون 10 نشست تخصصی قرآنی، 10 شب شعر و مشاعره قرآنی برگزار شد و در این زمینه با حضور ائمه جمعه 15 برنامه تدبر در قرآن برپا شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اجرای نمایش هنری با مضامین قرآنی را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: این برنامه با مشارکت کانون‌های مساجد برگزار شد و برپایی کارگاه هنری با همکاری حوزه هنری بوشهر از دیگر طرح‌‌ها است.

ماحوزی توزیع 5 هزار جلد قرآن کریم را  از دیگر برنامه‌ها در ماه مبارک رمضان دانست و افزود: امسال تمامی برنامه‌های قرآنی  به اتحادیه قرآنی استان بوشهر سپرده می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر