پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۹۶۵
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۳

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه ۶۰ پروژه بهداشت و درمان در استان بوشهر افتتاح می‌شود گفت: خانه بهداشت، دو پانسیون ویژه پزشکان و مرکز خدمات جامع سلامت هلیله با اعتباری افزون بر ۱۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، استاندار بوشهر در بررسی روند اجرای پروژه‌های عمرانی بوشهر به افتتاح خانه بهداشت هلیله اشاره کرد و اظهار داشت: افتتاح طرح های سلامت در هلیله بزرگ‌ترین عیدی به مردم این منطقه بود و بسترهای لازم برای خدمات رسانی بیشتر به مردم هلیله فراهم می شود.

عبدالکریم گراوند، یکی از کارهای بزرگ دولت تدبیر و امید در بخش سلامت را اجرای طرح‌های مختلف بهداشتی و درمانی دانست و گفت: اقدامات این دولت در حوزه سلامت در طول تاریخ ایران بی نظیر بوده است.

وی، با بیان اینکه حوزه سلامت هزینه بر است افزود: با وجود مشکلات اعتباری و کمبود بودجه، دولت کارهای بسیار ارزشمندی در این بخش انجام داده که از وزیر بهداشت قدردانی می‌شود.

استاندار بوشهر با اشاره به خدمات ارزنده دولت خاطر نشان کرد: با وجود تنگناهای مالی اما دولت اقدامات ارزشمندی انجام داده ولی کسی مظلومیت‌های این دولت را نمی‌بیند.

بازدید استاندار بوشهر  از پروژه‌های عمرانی شهرستان بوشهر

استاندار بوشهر از تعدادی پروژه عمرانی شهرستان بوشهر بازدید و در جریان روند اجرای این پروژه‌ها قرار گرفت.

گراوند در بازدید از کتابخانه عمومی در حال ساخت بوشهر  با اشاره به اینکه این پروژه در زمینی به مساحت 2200 متر مربع در دو طبقه در حال ساخت است گفت: تاکنون 2 میلیارد و 80 میلیون تومان برای اجرای این طرح هزینه شده و برای تکمیل این طرح هم یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

در این بازدید با تاکید استاندار بوشهر مقرر شده این طرح با تامین اعتبار لازم تا دهه فجر افتتاح شود.

برای تکمیل دبستان شش کلاسه بایندر در بندرگاه 900 میلیون تومان اعتبار نیاز است

همچنین استاندار بوشهر در بازدید از روند ساخت دبستان شش کلاسه بایندر در بندرگاه  تاکید کرد: این مدرسه در دو طبقه در حال ساخت است و تاکنون 400 میلیون تومان هزینه در برداشته و برای تکمیل آن 900 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

گراوند در بررسی روند احداث ساختمان مرکز رشد پارک علم و فناوری بوشهر گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 18 هزار متر مربع در حال ساخت است و تاکنون 13.5 میلیارد تومان هزینه داشته و برای تکمیل آن 18 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان بوشهر هم در این مراسم گفت: افتتاح مرکز بهداشت هلیله بعد از سالها صورت گرفته و ایجاد خانه بهداشت در تمام روستاهای استان یکی از افتخارات نظام است.

60 پروژه بهداشت و درمان در استان بوشهر افتتاح می‌شود

سعید کشمیری با بیان اینکه در هفته دولت 60 پروژه بهداشت و درمان در استان بوشهر افتتاح می‌شود تصریح کرد: بر اساس یک تفاهم نامه با نیروگاه اتمی بوشهر،  در هلیله بسته‌هایی برای ایمنی ساکنان در نظر گرفته شده که تهیه این بسته‌ها توسط نیروگاه و توزیع آن توسط دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود.

در این مراسم خانه بهداشت، دو پانسیون ویژه پزشکان و مرکز خدمات جامع سلامت هلیله با اعتباری افزون بر 15 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر