جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۹۶۸
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۵

فکرشهر: بخشدار خارگ گفت: بافت جانوری غنی در این جزیره خارگ وجود دارد که زبان زد خاص و عام بوده و هدف دولت در بخش ویژه خارگ حمایت و حراست از این بافت های جانوری بوده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمود رضایی در نشست با فعالان محیط زیست جزیره خارگ اظهار کرد: جزیره خارگ به دلیل اقلیم جغرافیایی خود دارای محیط زیست متفاوت که این بافت مرجانی نشان دهنده  قدمت از چندین هزار ساله این جزیره است.

وی افزود: بافت جانوری غنی در این جزیره وجود دارد و آهوها و کلاغ های  جزیره خارگ زبان زد خاص و عام بوده و هدف دولت در بخش ویژه خارگ حمایت و حراست از بافت های جانوری موجود در جزیره خارگ است. 

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد:خوشبختانه شاهد راه اندازی برخی سمن ها در جزیره خارگ هستیم و امیدوار هستیم با حمایت های مستمر دولت از این سمن ها شاهد شکوفایی این نوع فعالیت ها به ویژه  در سطح جزیره خارگ باشیم.

رضایی در ادامه گفت: بحث کم آبی یکی از مسائل مهم امروز در کل کشور است اما مدیریت این موضوع از مردم آغاز و به مردم ختم می شود چرا که اگر صرفه جویی موجب رفع مشکل خواهد شد.

نماینده عالی دولت در جزیره خارگ بیان کرد: در جزیره خارگ در تمامی مسائل با نگاه توسعه محیط زیست جزیره انجام می شود و امیدواریم مشکلات محیط زیستی این جزیره حل شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر