چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۹۶۹
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۷

فکرشهر: سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری بوشهر گفت: 415 طرح اشتغال‌زایی روستایی برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند.

به گزارش فکرشهر از صدا و سیما، فاطمه دهقانی در نشست بررسی طرح‌های مشاغل روستایی استان بوشهر با بیان اینکه معرفی این طرح‌ها با هدف ایجاد اشتغال پایدار در روستاهای استان انجام شده افزود: تاکنون 200 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح‌ها پرداخت شده است.

وی تولید محور شدن روستاها را از دیگر اهداف دولت برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در مناطق روستایی و عشایری عنوان و ابراز امیدواری کرد: مجموعه این سیاست‌ها منجر به ماندگاری جمعیت در روستاها شود.

سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی در اجرای این طرح طوری عمل کنند که ضمن تسریع و تسهیل در صدور مجوز طرح‌های اشتغالزایی، از کیفیت این طرح‌ها کاسته نشود.

وی تصریح کرد: توسعه روستایی فقط از طریق توسعه زیرساخت‌های عمرانی و ارائه خدمات اتفاق نمی‌افتد، بلکه نیازمند اشتغال پایدار برای روستاییان و توجه ویژه به درآمد پایدار آنان می باشد.

دهقانی توجه به محیط زیست، مدیریت منابع آب و اشتغال پایدار را سه رکن اساسی توسعه پایدار روستایی عنوان کرد و افزود: بدون توجه و نگاه ویژه به این ارکان توسعه پایدار اتفاق نخواهد افتاد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر