جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۹۷۱
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۰

فکرشهر: استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه و تسریع اجرای پروژه‌های آب شیرین‌کن در استان گفت: طرح اجرای پروژه آب شیرین‌کن دشتستان با ظرفیت ۴۵ هزار متر مکعب و سرمایه گذاری ۲۳۰ میلیارد تومان طراحی و تصویب شده است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عبدالکریم گراوند در نشست توسعه و عمران شهرستان بوشهر با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در شهرها و روستاها اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت برنامه‌های استان قرار دارد که این طرح بر اساس تحقق مطالبات مردم اجراء می‌شود.

وی با تاکید بر بهره‌برداری از پروژه‌ها بر اساس برنامه زمان‌بندی بیان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام  بر اساس برنامه زمان بندی در افزایش رضایت مندی مردم نقش مهمی دارد.

استاندار بوشهر با تاکیدبر نظارت مستمر از روند اجرایی پروژه‌های عمرانی خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبارات پروژه‌های عمرانی مربوط به دستگاه‌های اجرایی مورد تاکید و در این زمینه نظارت حوزه عمرانی استانداری از وضعیت اجرا و تخصیص اعتبارات عمرانی مورد توجه است.

گراوند با اشاره به بحران کم‌آبی و پروژه‌های تدوین و اجرا شده تصریح کرد: در نشست با مسئولان ذیربط حفر 9 حلقه چاه در جنوب برازجان، دو حلقه چاه در آبپخش و شبانکاره برای جبران کمبود آب آشامیدنی مورد تصویب قرار گرفت.

وی از ساخت پروژه آب شیرین‌کن 45 هزار متر مکعبی دشتستان خبرداد و افزود: طرح اجرای پروژه آب شیرین‌کن دشتستان با ظرفیت 45 هزار متر مکعب و سرمایه گذاری 230 میلیارد تومان طراحی و تصویب شده است.

استاندار با اشاره به اجرای پروژه آب شیرین کن 10 تا 15 هزار مترمکعبی در وحدتیه گفت: جانمایی احداث آب شیرین کن 7500 متر مکعبی آبپخش مورد توجه قرار دارد.

گراوند با تاکید بر مدیریت مصرف آب آشامیدنی و برق برای گذر از تابستان بیان کرد: مردم و مشترکان آب و برق باید برنامه بهینه سازی مصرف آب و برق مورد توجه قرار دهند و رسانه‌ها هم در این زمینه فرهنگ سازی کنند.

نظرات بینندگان
با بی مسولیتی مان خودمان را تباه نکنیم
|
-
|
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۲
با حفر چاه فقط گور خودمونو و مملکتمونو می کنیم اه از این بی تدبیری مسولان ...
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر