پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۰۱۰
شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۵

فکرشهر: همایش تجلیل از سمن‌ها و صنعتگران صنایع دستی با حضور مسئولان استان، سمن های فعال و صنعتگران عرصه صنایع دستی برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر در همایش تجلیل از سمن‌ها و صنعتگران صنایع دستی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های سمن‌ها در زمینه‌های مختلف با جدیت در دستور کار است.

ناصر امیرزاده با تقدیر از فعالیت‌های سمن‌های استان بوشهر، اضافه کرد: صنایع دستی امروزه به عنوان یکی از مهمترین صنایع برای توسعه اشتغال و درآمدزایی محسوب می‌شوند و باید حمایت لازم از آنها صورت گیرد.

وی به رشد مطلوب و توسعه صنایع دستی در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: باید هر چه سریعتر زیرساخت‌های مورد نیاز  برای کمک به رشد این صنعت را فراهم آوریم تا شاهد اقتصادی پایدار در این بخش در استان و کشور باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر افزود: سمن‌های استان بوشهر در بخش‌های مختلف افتخار آفرینی کردند و به همین منظور اداره کل میراث فرهنگی نگاه ویژه‌ای به سمن‌ها در راستای حمایت از آنها خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: حمایت از فعالان بخش صنایع دستی و گردشگری را به صورت ویژه در دستور کار داریم و باید از ظرفیت‌های درا ین زمینه استفاده شود.

ابوذر دهدار با اعلام آمادگی شورای پنجم شهر بوشهر برای حمایت از صنعتگران صنایع دستی، گفت: برای همکاری بیشتر و اختصاص مکانی برای نمایش و فروش صنایع دستی را به صنعتگران در شهر بوشهر اختصاص می‌یابد.

در پایان از صنعتگران صنایع دستی که نشان ملی دریافت کرده بودند و همچنین سمن‌های برتر جشنواره های ملی تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر