چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۰۲۴
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶

فکرشهر: رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: برای رسیدگی و رفع مشکلات مناطق روستایی و کم‌برخوردار استان بیش از ۲۰ هزار نفر در قالب اردوهای جهادی به مناطق مختلف اعزام می‌شوند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، یکی از برنامه‌های مهم بسیج سازندگی سپاه استان بوشهر اعزام گروه‌های جهادی به مناطق مختلف روستایی، محروم و کم‌برخوردار است.

 گروه‌های جهادی به ویژه در فصل تابستان که با تعطیلی مراکز آموزشی مواجه است بر اساس ظرفیت‌های مناطق در قالب اردوهای جهادی اعزام می‌شوند و خدمات گوناگون  فرهنگی، عمرانی، درمانی، مهندسی و آموزشی ارائه می‌کنند.

اردوهای جهادی به صورت میدانی و اجرایی با حضور جوانان تحصیل‌کرده انجام می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر اردوهای جهادی را یکی از برنامه مهم و مبنایی این نهاد دانست و اظهار داشت: این اردوها به صورت میدانی و اجرایی با حضور جوانان تحصیل‌کرده انجام می‌شود.

سرهنگ ذوالفقار عباسی‌فر با بیان اینکه اردوهای جهادی در تخصص‌های گوناگون برای رسیدگی به مشکلات مناطق محروم اعزام می‌شوند تصریح کرد: حرکت فرهنگی  و خدمات رسانی اردوهای جهادی، به نهضت بزرگ خدمت رسانی در روستاها و مناطق کم برخوردار  تبدیل شده است.

وی، آثار و برکات برگزاری اردوهای جهادی را کاری ارزشمند و ماندگار دانشت و تصریح کرد: در اردوهای جهادی که جوانان، نوجوانان حضوری فعال دارند خدمات ویژه و ماندگاری در عرصه‌های گوناگون به جامعه هدف انجام می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر اردوهای بسیج دانشجویی، مهندسی، پزشکی و آموزشی فرهنگی را  مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: برای تابستان امسال برنامه ویژه‌ای در برپایی اردوهای جهادی  تدارک دیده شده که این مهم در نیمه نخست تیرماه  عملیاتی می‌شود.

  20هزار نفر از استان بوشهر به اردوهای جهادی اعزام می‌شوند

سرهنگ ذوالفقار عباسی‌فر از  تشکیل اردوهای جهادی در استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: امسال 20هزار نفر از استان بوشهر در رشته‌‌های مختلف در قالب 200 گروه جهادی به مناطق محروم  و کم‌برخوردار این استان برای ارائه خدمات به جامعه هدف اعزام می‌شوند.

وی، خدمات درمانی به مردم محروم و روستایی استان بوشهر را یکی از برنامه‌های اردوی جهادی دانست و  افزود: در قالب اردوهای جهادی تیم‌های پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص به مناطق کم برخوردار اعزام می‌شوند و به افراد محروم و روستایی  خدمات‌رسانی می‌کنند.

اعزام اردوهای جهادی مهندسی، درمانی، عمرانی، آموزشی، فرهنگی، دانشجویی، طلاب، دانش آموزی و محلات به مناطق محروم استان بوشهراز جمله برنامه‌های بسیج سازندگی استان بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر