پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۰۲۵
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

فکرشهر: فرماندار عسلویه به اشاره به تشکیل کمیته اشتغال برای بکارگیری جوانان عسلویه در پارس جنوبی گفت: امسال ۲۰۰ نفر از جوانان شهرستان عسلویه برای اشتغال در شرکت‌های فعال پارس جنوبی معرفی شده‌اند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عبدالنبی یوسفی در نشست شورای اداری این شهرستان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و قدردانی از حضور باشکوه مردم در روز جهانی قدس، به  استقرار محل آزمون‌های کنکور در عسلویه پرداخت و اظهار داشت:هم اکنون با تلاش‌های زیادی که صورت گرفته شاهد این مهم هستیم که آزمون‌ سراسری کنکور برای نخستین دوره در شهرستان عسلویه برگزار می‌شود و جوانان این شهرستان به دور از استرس‌های ناشی از حضور در شهرستان‌های دیگر برای برگزاری امتحان کنکور در شهرستان خود این امتحان مهم را پشت سر می‌گذارند.

فرماندار عسلویه با اشاره به آغاز اجرای طرح اوقات فراغت دانش آموزان بر لزوم برنامه ریزی لازم برای بهره برداری هر چه بیشتر از این طرح تاکید کرد و خواستار هماهنگی هر چه بیشتر دستگاه‌های آموزشی و تربیتی شد.

عبدالنبی یوسفی به اشتغال جوانان در شرکت‌های پارس جنوبی در عسلویه پرداخت و تصریح کرد:با وجود بسترهای متعدد قانونی برای بکارگیری نیروی انسانی بومی در شرکت‌ها فعال در شهرستان عسلویه باز هم مشکل اشتغال جوانان یکی از دغدغه اصلی مردم شهرستان است.

وی با بیان اینکه در خواست حدود 90 درصد مراجعه کنندگان به فرمانداری عسلویه در زمینه اشتغال است خاطر نشان کرد: در این خصوص کمیته اشتغال برای بکارگیری جوانان عسلویه در پارس جنوبی  تشکیل شده و امسال  200 نفر از جوانان شهرستان عسلویه برای اشتغال در شرکت‌های فعال پارس جنوبی معرفی شده‌اند.

فرماندار عسلویه با بیان اینکه بخشی از این تعداد مشغول به کار شده‌اند تاکید کرد: برای اشتغال کسانیکه به شرکت‌های یاد شده معرفی شده‌اند پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

یوسفی در آستانه تشکیل کمیته برنامه ریزی شهرستان عسلویه با تاکید بر توجه به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان و تامین اعتبار آنها  بیان کرد:برنامه ریزی برای  تکمیل پروژه‌های مورد نیاز شهرستان یک ضرورت است.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا وضعیت پیشرفت فیزیکی و میزان تامین اعتبار پروژه‌های نیمه تمام دستگاه مربوطه را به کمیته برنامه ریزی شهرستان گزارش دهند.

عبدالنبی یوسفی با تاکید بر رعایت نظم و انضباط در حین اجرای برنامه‌های اداری شهرستان، انجام با دقت الگوهای برنامه ریزی شده زمانی را برای جلوگیری از مصرف بیش از حد انرژی ضروری دانست.

فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: با توجه به سال کم بارشی که پشت سر گذاشتیم و باکاهش چشمگیر میزان آب استان و شهرستان عسلویه روبه‌رو هستیم ضروری است ضمن رعایت الگوی صحیح مصرف آب شهری و روستایی، برنامه ریزی‌های لازم برای مقابله باکاهش آب  انجام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر