پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۰۲۷
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲

فکرشهر: فرماندار شهرستان جم اظهار داشت: راه جم به فیروزآباد و راه ریز به دژگاه دو پروژه مهم و مشترک استان بوشهر و فارس است که در همین زمینه توافقات خوبی برای تسریع در اجرا و تکمیل این دو پروژه به دست آمد.

به گزارش فکرشهر، محمد حسینی در حاشیه دیدار نمایندگان جنوب استان بوشهر و فراشبند با موضوع اجرای پروژه‌های مهم راه جم-فیروزآباد و ریز-دژگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان جم اظهار داشت: راه جم به فیروزآباد و راه ریز به دژگاه دو پروژه مهم و مشترک استان بوشهر و فارس است که در همین زمینه توافقات خوبی برای تسریع در اجرا و تکمیل این دو پروژه به دست آمد.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های موثر صورت گرفته از سوی نمایندگان جنوب استان بوشهر و فراشبند فارس و  همراهی استاندار فارس، اجرای مسیر فیروزآباد به دارالمیزان مورد تاکید قرار گرفت که با توجه به دستور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور انتظار است این مهم هر چه زودتر محقق شود.

فرماندار جم تصریح کرد: فاز اول پروژه راه جم فیروز آباد تا دارالمیزان فارس در مراحل مناقصه قرار دارد و با اجرای فاز دوم پروژه از دارالمیزان تا فیروزآباد این مسیر به طور کامل به‌سازی می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم از تاکید استاندار فارس بر لزوم اجرای پروژه راه ریز دژگاه خبر داد و گفت: ۱۰ کیلومتر از این مسیر در محدوده استان فارس قرار دارد که ۵ کیلومتر آن امسال اجرایی می‌شود و اجرای ۵ کیلومتر دوم نیز در دستور کار قرار گرفت.

حسینی از برگزاری جلسه مشترک نمایندگان جنوب استان بوشهر و فراشبند، وزیر نفت، وزیر راه و استاندار فارس با رئیس مجلس در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در این نشست مهم توسعه راه‌های مشترک فارس و بوشهر در جنوب دو استان و تامین اعتبار اجرای این پروژه ها مورد بحث قرار می‌گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر