جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۴۴۰۶۹
سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۶

فکرشهر: گل‌ به‌ خودی «عزیز بوهدوز» به تیم مراکش ما را به یاد گل به خودی‌های برخی عزیزان در عرصه‌های مختلف سیاسی انداخت.

به گزارش فکرشهر، روزنامه «ایران» در ادامه نوشت: «گل بازیکن مراکش باعث برد تیم ما شد ولی گل‌ به‌ خودی دوستان، نه. مثلاً در موضوع برجام برخی از عزیزان در یک کار تیمی بی‌نظیر گروهی از نمایندگان را تشویق به آتش زدن برجام کردند. این خدمتگزاران هم به صورت همزمان فندک‌هایشان را در طبق اخلاص گذاشته و برجام را سوزاندند تا به جهانیان نشان دهند در زدن گل‌ به‌ خودی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. فقط امیدواریم این بازیکنان بیشتر به فکر سلامتی‌شان بوده و از مصرف دخانیات پرهیز کنند.

در حرکت بعدی توپ زیر پای جناب دیپلمات ارشد پیشین قرار گرفت. البته چون او دکتر اطفال است در گل کوچیک تخصص دارد ولی اینجا هم به زیبایی بازی کرد. او پس از تصاحب توپ از یاران خودی در یک چرخش ۱۸۰ درجه‌ای به سمت دروازه خودی شوت زد و با مقایسه برجام با ترکمنچای گلی زیبا را به ثمر رساند. فقط بهتر بود ایشان مشغله‌اش را کمتر و تمرکزش را بیشتر کند تا با کمک گرفتن از تجربه‌اش در زمان کاپیتانی تیم، برای حریف بازی زیباتری به نمایش بگذارد.

در جناح راست زمین اما محسن رضایی پا به توپ شد. او در ابتدا سعی داشت برای تیم خودی بازی کند ولی چون دید احتمال برد تیم حریف بیشتر است، ترجیح داد برای آنها گل بزند. تخصص جناب رضایی زدن ضربات تمام‌کننده است به همین دلیل تصور می‌کند برجام هم تمام شده.

اما بی‌شک در نوک حمله، مرد سرعتی‌زن جمنا یعنی دکتر جلیلی بازی می‌کند. ایشان چون واقعاً اینکاره است، روی واقع‌بینی بازیکنان تأکید فراوانی دارد. البته او تا وقتی برای تیم خودی بازی می‌کرد توپ‌های زیادی لو داد و موقعیت‌های فراوانی را خراب کرد. در واقع مبدع اصلی سبک گل‌به‌خودی اوست و بقیه ادایش را درمی‌آورند ولی از وقتی که از زمین بیرون گذاشته شده، دستش به جایی بند نیست تا کاری برای تیم حریف بکند. پس با استناد به سخنان سرمربی تیم مقابل، روحیه تیم خودی را تضعیف می‌کند. با پشتکاری که در ایشان سراغ داریم تردیدی نیست که در این امر هم مثل دوران اوج بازی اش موفق خواهد بود.

البته این طیف به همین چند نفر ختم نمی‌شود و لژیونرها و بازیکنان حرفه‌ای زیادی دارد ولی فعلاً روی نیمکت نشسته‌اند تا هر کدام از بازیکنان داخل زمین خسته شدند، تازه نفس به میدان بیایند و فعل خواستن را صرف کنند. از قدیم گفته‌اند اگر قرار باشه گل به خودی بزنی، یا راهی خواهی یافت یا راهی خواهی ساخت.»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر