جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۰۷۳
سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳

فکرشهر: معاون آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان ۲۳۰ پایگاه تابستانی غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سیروس فتحی در نشست با مسئولان استان بوشهر برگزاری برنامه‌های بهره‌وری از اوقاغت فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان را از سیاست‌های آموزش و پرورش دانست و اظهار داشت: سال قبل بیش از 2 هزار و 545 دانش‌آموز در کلاس‌های تابستانی آموزش و پرورش استان بوشهر شرکت کردند.

وی با بیان اینکه 15 درصد دانش‌آموزان تحت پوشش طرح‌های اوقات فراغت آموزش و پروش استان بوشهر قرار می‌گیرند افزود: بیش از یک‌هزار  600 همکار فرهنگی به عنوان مربی و عوامل اجرایی در برنامه غنی سازی اوقات دانش‌آموزان مشارکت می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر از آغاز طرح بهره‌وری اواقات فراغت دانش‌آموزان از اول تیرماه خبرداد و بیان کرد: همزمان با آغاز فصل تابستان 230 پایگاه تابستانی غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

فتحی با اشاره به اینکه این کلاس‌ها در کانون فرهنگی و تربیتی، دارالقرآن، اردوگاه دانش‌آموزی، سالن، مجتمع ورزشی وپژوهش‌سرا دانش‌آموزی برگزار می‌شود افزود: براساس برنامه‌‌ریزی انجام شده 27 هزار دانش‌آموز در مراکز یاد شده در طرح اوقات فراغت شرکت می‌کنند.

وی، با بیان اینکه کلاس‌های یاد شده تا شهریورماه برپا است خاطر نشان کرد: کلاس‌های طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان در 9 محور برگزار می‌شود که نقش سازنده‌ای در افزایش توانمندی‌های علمی و فرهنگی دانش آموزان دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر از اعزام اردوهای دانش‌آموزی به مناطق محروم خبرداد و بیان کرد: 306 دانش‌آموز دختر و پسر به اردوهای مناطق غیر برخوردار استان برای  خدمات رسانی اعزام می‌شوند.

فتحی، با بیان اینکه در تابستان  امسال بیش از یک‌هزار دانش آموز به اردوی سازندگی و هجرت 3  اعزام می‌شوند گفت: در تابستان  امسال  ضمن اعزام دانش‌آموزان به اردوهای هجرت 3 بیش از یک هزار 300 دانش‌آموز به مسابقات و جشنواره‌های کشوری اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به نقش مهم  کلاس‌های اوقات فراغت در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد: از تمام ظرفیت‌های استان بوشهر در پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان بهره برده می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر