چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۰۷۴
سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهرگفت:بی توجهی فدراسیون ورزش های رزمی نسبت به ورزشکاران این استان مشکلات جدی برای علاقه مندان این رشته ها شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد بهروزیان فر روز سه شنبه در مجمع انتخابات هیات ورزش های رزمی استان بوشهر افزود: براساس یک سیاست کلی نشست مجمع انتخابات هیات های استان همواره با حضور رئوسای فدراسیون ها برگزار می شود این درحالی است که فدراسیون ورزش های رزمی به این مهم در مورد این استان توجهی نکرد.

وی اظهارداشت: باتوجه به تبعات این امر در زمینه جلوگیری از توسعه و پویایی ورزش های رزمی در استان بوشهر مراتب اعتراض خود را به وزارت ورزش و جوانان اعلام خواهیم کرد.

بهروزیان فر ادامه داد: هیات ورزش های رزمی باید توسعه رشته های این هیات در سطح شهرستان ها را مورد توجه جدی قرار دهد.

وی افزود: برگزاری دوره های آموزشی، مربیگری و داوری از جمله مواردی است که باید توسط هیات ورزش های رزمی استان بوشهر مورد توجه قرار گیرد.

بهروزیان فر اظهارداشت: توجه و حمایت جدی از ورزشکاران مدال آور از جمله مواردی است که رئیس جدید هیات ورزش های رزمی استان بوشهر باید آن را در دستور کار خود قرار دهد.

رئیس جدید هیات ورزش های رزمی استان بوشهر نیز گفت: توسعه ورزش های رزمی در شهرستان ها و همچنین رونق این ورزش در بین بانوان در اولویت های کاری این هیات است.

رستم آشنا افزود: رایزنی با مسئولان فدراسیون برای حضور آنها در بوشهر و بررسی مشکلات رزمی کاران استان از دیگر اولویت های فراروی هیات ورزش های رزمی استان بوشهر در چهار سال فرارو است.

در این نشست از تلاش های علی فکی رئیس سابق هیات ورزش های رزمی استان بوشهر قدردانی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر