پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۰۹۵
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: از ابتدای تیرماه میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی استان استقرار می‌یابد.

به گزارش فکرشهر، سعید زرین‌فردر نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: بر اساس بخشنامه رئیس‌جمهور، برای پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌های مردم، از ابتدای تیرماه میز خدمت در تمام دستگاه‌های اجرایی استان مستقر می‌شود و تمام امور ارباب ‌و ‌رجوع از کانال این میز محقق می‌شود.

وی با تاکید بر استقرار میز خدمت در  طبقه هم‌کف ادارات اضافه کرد: امورات مردم با مراجعه به دستگاه‌های اجرایی باید از طریق میز خدمت در طبقه هم‌‌کف ادارات بررسی و محقق شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر، سلامت اداری، تسریع خدمات به مردم و تکریم ارباب و رجوع را از اهداف برپایی میز خدمت عنوان و تصریح کرد: با هدف ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به مردم، میز خدمت در همه ادارات استان راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اصلاح و تصویب آیین‌نامه ته لنجی خاطرنشان کرد: این آیین نامه با تلاش مسئولان استان بوشهر مطرح و در هیات دولت تصویب شد و با اجرایی شدن آن تحول مهمی در عرصه اشتغال و معیشت مردم ساحل‌نشین استان ایجاد می‌شود.

زرین‌فر با تاکید بر عملیاتی شدن شعار حمایت از کالای ایرانی گفت: در راستای فرهنگ سازی و ترویج مصرف محصولات ایرانی جشنواره کالای ایرانی در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره تغییر ساعت کاری ادارات افزود: این مهم برای جلوگیری از خاموشی‌ و صرفه‌جویی در مصرف برق اجرایی شده و همه ادارات ملزم به اجرای این مصوبه هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر