جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۱۱۶
پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۵

فکرشهر: فرماندار شهرستان عسلویه گفت: کنکور سراسری برای اولین بار در شهرستان عسلویه برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالنبی یوسفی در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت: یکی از دغدغه هایی که مردم عسلویه در سال های اخیر داشته اند بحث برگزاری آزمون کنکور سراسری بود که مجبور بودند برای آزمون کنکور به شهرستان های همجوار بروند.

یوسفی افزود: کنکور سراسری با همت تمامی شماها دست اندرکاران عرصه آموزش وپرورش امسال برای اولین در عسلویه برگزار خواهد شد، اگر همدلی، همراهی و همکاری شماها نباشد کار مثبتی در شهرستان صورت نخواهد گرفت.

فرماندار عسلویه با بیان اینکه تمام کارها طبق یک زمانبندی منسجم و مشخص صورت گیرد تا مشکلی در برگزاری آزمون بوجود نیاید گفت: آرامش فضای کنکور در عسلویه باید صد درصد باشد و تمامی اداراتی که باید در روزهای برگزاری آزمون در کنار آموزش و پرورش باشند از همین امروز تمهیدات لازم را ببینند.

یوسفی از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، نفت و گاز، شهرداران و دهیاری بیدخون که همکاری خوبی جهت هر چه بهتر برگزار کردن آزمون کنکور دارند تشکر کرد.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه نیز با بیان اینکه در سال گذشته رشد صد درصدی در کنکور سراسری داشته‌ایم گفت: به همت فرماندار عسلویه امسال توانستیم برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش عسلویه مجوز برگزاری کنکور سراسری را بگیریم.

حسین احمدی افزود: طی این دو سه سال اخیر آموزش و پرورش عسلویه از نظر آموزشی رشد خوبی داشته و این امر باعث شد که در سال قبل برای اولین بار رتبه زیر هزار کنکور سراسری در شهرستان داشته باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر