شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۱۳۵
جمعه ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۶

فکرشهر: رئیس پلیس شهرستان گناوه از کشف پارچه خارجی قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در گناوه خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ حسین احمدی در جمع خبرنگاران در گناوه با تاکید بر مبارزه قاطع با قاچاق کالا اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا در راستای نام‌گذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی تشدید یافته به‌گونه‌ای که رصد فعالیت قاچاقچیان و برخورد قاطع با آنان در اولویت برنامه‌های ماموریتی پلیس قرار دارد.

وی، با بیان اینکه در مقابله با قاچاق از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود تاکید کرد:در مبارزه با قاچاق هیچ کوتاهی صورت نمی‌گیرد و در این راستا شبانه‌روز مبارزه با قاچاق دنبال می‌شود.

رئیس پلیس گناوه از کشف انبار پارچه قاچاق در گناوه خبرداد و خاطر نشان کرد:در راستای تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و تمرکز بر کشف انبارهای نگه‌داری کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان گناوه با انجام اقدامات اطلاعاتی و شبانه روزی انبار بزرگ  پارچه خارجی قاچاق را شناسایی کردند.

سرهنگ احمدی از کشف 2 هزار طاقه پارچه قاچاق  خبرداد و تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضایی، اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی به محل اعزام و در بازرسی از محل، 2 هزار طاقه پارچه فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به پلمب انبار مذکور و دستگیری یک قاچاقچی در این رابطه، گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را 12 میلیارد ریال برآورد کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر